Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji S3 Pro

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fuji S3 Pro

Met toch wat spijt besluit ik deze camera te verkopen ( wegens aankoop D200 )
    Deze camera is aangekocht op 01/03/2005 bij Konijnenberg en ik ben 2 de eigenaar, ik heb de camera gebruikt als tijdelijke vervanging van mijn D70 totdat mijn D200 beschikbaar was. Nieuwprijs was toen 2374€ ( op faktuur na te kijken ), nu ligt mijn vraagprijs rond de 1300€, maar nog bespreekbaar. Enkele accessoires inbegrepen die je anders moet bijkopen : 4 batterytrays en de extra stroomkabel om de sensor te kuisen. 12 milj pixels = 2 x 6 miljoen super CCD
    Nederlandse handleiding. Alles nog in de originele verpakking en toestel heeft amper 7000 opnames.
    Ter info voor diegenen die interesse hebben maar de camera niet kennen, deze camera gebruikt Nikon lenzen.

mvg,

Francis
    Last edited by Franciskine; 24 februari 2006, 23:36.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Fuji S3 Pro

Deze camera is ondertussen verkocht, hier mag dus een slotje op
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
    X