Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De lens is perfect moet weg wegens aankoop 5 d en dus is de lens echt wel super rond op de foto's op een 20d was het niet zo rond crop =1.6 en nu met de 5d = crop 0
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, maar is 450 euro niet wat hoog gegrepen? Als je ziet dat deze lens nieuw over de toonbank gaat voor 479 Euro.
MVG
Miek.
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, maar is 450 euro niet wat hoog gegrepen? Als je ziet dat deze lens nieuw over de toonbank gaar voor 479 Euro.
MVG
Miek.
ok ik zou zeggen doe een goed bod dan de lens is echt in prima staat en maar 4 of 5 maal gebruikt
Comment