Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Te koop Canon 1Ds Mark 2 en Canon EF28-300 IS USM "Mint" ( geannuleerd )
Re: Te koop Canon 1Ds Mark 2 en Canon EF28-300 IS USM "Mint"
Wil echt niemand 5000 euro bieden voor deze superbody?
Voor minder gaat hij zeker niet weg. Ik snap niet goed dat een bod van 4800 euro wel kan en 5000 euro niet. Blijkbaar betalen mensen liever minimum 1400 euro meer voor deze body.
Enfin als niemand 5000 euro bied, dan hou ik hem liever zelf. Ik vind het een te goed en te duur toestel om aan minder dan deze prijs te laten gaan.
Hoogste bieder wil niet meer wachten en heeft zijn bod ingetrokken. Daardoor hoogste bod op Verkoop gaat niet door
Ik laat hem voorlopig nog niet gaan voor die prijs. Wie bied meer. Ik laat het aanbod voorlopig nog staan tot na het weekend. Indien dan geen hoger bod, zal ik de 1Ds mark 2 waarschijnlijk niet verkopen en zelf behouden.
Dus voor de twijfelaars, neem uw beslissing voordat u te laat bent.
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Salari
Ik snap niet dat een bod van € 4800, niet wordt gehonoreerd en € 5000,00 wel. Iedereen heeft toch zo zijn principes
Uw reactie is off topic.
Indien u geen interesse hebt of een bod wil uitbrengen gelieve u van commentaar te onthouden. Of ik de camera verkoop voor 4800 euro of 5000 euro is inderdaad mijn beslissing. Onder de 5000 gaat hij niet weg, dan hou ik hem liever zelf. Ik denk dat dit een goede prijs is voor een bijna nieuw toestel als u weet dat een nieuwe minstens 6500 euro kost.
Ik heb mijn beslissing genomen en de camera wordt niet verkocht bij gebrek aan een deftig bod. Persoon over de vloer gehad met veel praatjes en zonder centen. Wou dan in extremis inplaats van zijn bod van 4750 euro 4000 euro betalen, maar had geen geld bij en wou een voorschot betalen en dan de rest volgende week. Om nog dergelijke pipo's te vermijden wordt de aanbieding ingetrokken en behoud ik de camera zelf.
Jammer voor de ernstige kandidaten, maar ik wil geen gezever. Sorry daarvoor. Volgende keer beter.
Deze topic mag afgesloten worden, met dank aan de moderator.
Comment