Vanwege een kleine reorganisatie heb ik de volgende lenzen in de aanbieding (prijzen tussen haakjes erachter):
Minolta 35-70/4 macro + uv + pola (49mm) (50 euro)
Minolta 28-135/4-4.5 (125 euro) Verkocht
Sigma 70-300 APO Macro Super I + UV+Zonnekap+foudraal (niet DG-versie, 125 euro )
Set Soligor Macro tussenringen; 3 stuks, 12,20 en 36mm (75 euro) Verkocht
Met name de eerste 2 zijn zeer gewaarderde juweeltjes uit het wat oudere gamma van Minolta... De Sigma 70-300 is gewoon een zeer goede telezoom en de tussenringen, tja, doen hun werk ook perfect.
De Lenzen zijn allemaal in prima technische en optische staat, soms wel wat gebruikssporen te zien (maar gewoon wat je zou kunnen verwachten van gebruikte lenzen).
PM even als je interesse hebt, ook foto's zijn op aanvraag verkrijgbaar.
(ik kom zelf uit het Hollandse deel van BD, dus om de lenzen te bekijken kun je daar terecht... Alphen a/d Rijn, uurtje rijden vanuit Antwerpen ;-) )
Minolta 35-70/4 macro + uv + pola (49mm) (50 euro)
Minolta 28-135/4-4.5 (125 euro) Verkocht
Sigma 70-300 APO Macro Super I + UV+Zonnekap+foudraal (niet DG-versie, 125 euro )
Set Soligor Macro tussenringen; 3 stuks, 12,20 en 36mm (75 euro) Verkocht
Met name de eerste 2 zijn zeer gewaarderde juweeltjes uit het wat oudere gamma van Minolta... De Sigma 70-300 is gewoon een zeer goede telezoom en de tussenringen, tja, doen hun werk ook perfect.
De Lenzen zijn allemaal in prima technische en optische staat, soms wel wat gebruikssporen te zien (maar gewoon wat je zou kunnen verwachten van gebruikte lenzen).
PM even als je interesse hebt, ook foto's zijn op aanvraag verkrijgbaar.
(ik kom zelf uit het Hollandse deel van BD, dus om de lenzen te bekijken kun je daar terecht... Alphen a/d Rijn, uurtje rijden vanuit Antwerpen ;-) )
Comment