Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De foto's kan ik wel niet volledig bekijken : in topic te breed om boven en onderkant te zien en als ik op een foto klik (om schermvullend te maken) krijg ik een zwarte pagina
Ligt het een Flickr of BD (of een combinatie) ?
Ik vermoed dat het te maken heeft met de manier waarop je de link legt met Flickr. Je hebt niet alleen de img-tags geplaatst maar ook een URL.
Ik probeer het even op een andere manier hieronder met je eerste foto
EDIT : als ik op de foto hieronder klik krijg ik je foto mooi beeldvullend op het scherm
De foto's kan ik wel niet volledig bekijken : in topic te breed om boven en onderkant te zien en als ik op een foto klik (om schermvullend te maken) krijg ik een zwarte pagina
Ligt het een Flickr of BD (of een combinatie) ?
Fout ligt aan BD software, als je met de rechtermuisknop op de foto staat en vraagt om de foto in een nieuw tablad te openen lukt het wel.
Fout ligt aan BD software, als je met de rechtermuisknop op de foto staat en vraagt om de foto in een nieuw tablad te openen lukt het wel.
Als je om het even welke foto in een nieuwe tab opent, dan is die idd altijd beeldvullend.
Maar klik op de eerste foto in deze topic en klik op dezelfde foto een paar posts later. Beide gebruiken dezelfde BD software en toch geeft de 2e wel een beeldvullend resultaat. Dus het kan wel met de BD-software
Comment