Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanicol helicopters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sanicol helicopters

Nog een paar helikopters van de laatste vliegshow.

http://Blackhawk web by Edwin, on Flickr

NH90 by Edwin, on Flickr

http://Eurocopter by Edwin, on Flickr

bedankt voor het kijken
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Heel mooie beelden, zeker met de beweging in de schroeven. Scherpte
    grt
    Gerrit

Comment

Ziet er goed uit

De foto's kan ik wel niet volledig bekijken : in topic te breed om boven en onderkant te zien en als ik op een foto klik (om schermvullend te maken) krijg ik een zwarte pagina
      Ligt het een Flickr of BD (of een combinatie) ?
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Das wel raar,

Hier verschijnen ze op de verschillende pc en tablets mooi beeldvullend.
        Ze zijn 1920 pixels breed.

Normaal zou dat geen probleem mogen geven.
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Ik vermoed dat het te maken heeft met de manier waarop je de link legt met Flickr. Je hebt niet alleen de img-tags geplaatst maar ook een URL.
          Ik probeer het even op een andere manier hieronder met je eerste foto

EDIT : als ik op de foto hieronder klik krijg ik je foto mooi beeldvullend op het scherm

Comment

Zou best kunnen.

Vroeger plaatste ik mijn foto's bij mijn provider, maar die heeft die service opgedoekt .

Met Flikr had ik inderdaad problemen om mijn foto's hier zichtbaar te maken.

Zal er in de toekomst op letten.

Bedankt voor de info.

Mvg

Comment

@Flippo
              De foto's kan ik wel niet volledig bekijken : in topic te breed om boven en onderkant te zien en als ik op een foto klik (om schermvullend te maken) krijg ik een zwarte pagina
              Ligt het een Flickr of BD (of een combinatie) ?​
              Fout ligt aan BD software, als je met de rechtermuisknop op de foto staat en vraagt om de foto in een nieuw tablad te openen lukt het wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LFR Bekijk bericht
                @Flippo

Fout ligt aan BD software, als je met de rechtermuisknop op de foto staat en vraagt om de foto in een nieuw tablad te openen lukt het wel.
                Als je om het even welke foto in een nieuwe tab opent, dan is die idd altijd beeldvullend.
                Maar klik op de eerste foto in deze topic en klik op dezelfde foto een paar posts later. Beide gebruiken dezelfde BD software en toch geeft de 2e wel een beeldvullend resultaat. Dus het kan wel met de BD-software

Comment

Working...
                X