Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fly-in Moorsele.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Fly-in Moorsele.

    Even binnen kijken bij de piloot.

  • #2
    Mooie compositie.

    Comment


    • #3
      Leuke foto. Dat je de piloot ziet "werken" is geweldig.
      Ik zou het vliegtuig aan de voorkant meer ruimte geven. Ik denk dat dit de actie van het vliegtuig ten goede kan komen. Dat is mijn persoonlijk idée hé.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

      Comment


      • #4
        Knap, met mooie snelheid in de rotor.
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          knap - mooie kleuren - en de piloot die zijn ding doet - top.
          Wat ik meetkundig en volgens perspectief vreemd vind is dat de bovenste vleugel langer is dan de onderste (ja meet maar).
          Ik zou het omgekeerde verwachten - want ik denk dat de bovenste het verste weg is van de camera (?)
          Maar misschien zie ik dat verkeerd - en is er een uitleg voor
          Groet
          Peter


          update - de uitleg van bovenstaande is wss dat beide vleugels niet in hetzelfde vlak staan - bedenk ik ondertussen
          Last edited by blauwzwart; 13 juli 2024, 12:19.
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            @ Blauwzwart geen probleem met een kritische blik.
            De foto is genomen wanneer het vliegtuig een bocht nam naar links en daarbij een rolbeweging maakte, het was de bedoeling om een foto te hebben waarbij het toestel haaks gekanteld was maar dit is de enige scherpe foto uit de reeks.
            De Exif zitten in de foto (Fiickr) , alleen de belichting scherpte en de verzadiging werden via Photoshop bijgewerkt.
            Groetjes Feys Luc.

            Comment


            • #7
              Gezien in de HoF.
              Dikke proficiat!​
              groetjes, moniq (BD1321BE)

              A picture paints a thousand words

              Comment

              Working...
              X