Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik snap niet wat hier je bedoeling was.
Je had elke auto afzonderlijk moeten fotograferen, de neus van de blauwe auto, waarom staat die op de foto?
Het is een beetje zoeken Kurt, maar door verder te posten ga je tips krijgen en zal je gaandeweg steeds beter en beter fotograferen.
Dus onthoud één ding, hou vol en post elke dag tot je het onder de knie hebt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik snap niet wat hier je bedoeling was.
Je had elke auto afzonderlijk moeten fotograferen, de neus van de blauwe auto, waarom staat die op de foto?
Het is een beetje zoeken Kurt, maar door verder te posten ga je tips krijgen en zal je gaandeweg steeds beter en beter fotograferen.
Dus onthoud één ding, hou vol en post elke dag tot je het onder de knie hebt.
Bedankt voor het commentaar, was de bedoeling om de nissan los van de Porsche te fotograferen en een naam te geven zoals When Japan meets Germany; ben nog maar een maand bezig met fotografie., heb zondag bijna 900 foto's genomen op dit evenement
Ja dat week ik;
ik heb ook geen ervaring met fotobewerking, dus allemaal nog in het begin stadion.
Laat de fotobewerking nog maar achterwege, begin maar met het in beeld brengen van het onderwerp (afstand, hoek, diafragma, achtergrond, details,...). Ik zou bv al niet de zwarte auto uit de koplamp van de blauwe auto laten komen.
De toepassing van het blurren op de tweede foto gaat volledig de mist in. Dan kun je beter een uitsnede van de foto maken als de rest toch niet van belang is om scherp op de foto te staan.
Laat de fotobewerking nog maar achterwege, begin maar met het in beeld brengen van het onderwerp (afstand, hoek, diafragma, achtergrond, details,...). Ik zou bv al niet de zwarte auto uit de koplamp van de blauwe auto laten komen.
De toepassing van het blurren op de tweede foto gaat volledig de mist in. Dan kun je beter een uitsnede van de foto maken als de rest toch niet van belang is om scherp op de foto te staan.
Comment