Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het pronkstuk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Het pronkstuk

vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Het pronkstuk

Mijn gedacht?
    Beetje teveel bewerkt, jammer want het is een mooie boot.
    Eigenlijk kijkt die foto niet echt lekker omdat de achtergrond te wazig is gemaakt.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

De bewerking is niet ok hoor Sien - 1 windmolen scherp en andere 2 vervaagd (?)
      Ik begrijp dat je de drukke achtergrond wil wegwerken - en indien een ondoorzichtbaar schip was het wellicht nog gelukt.
      Beter was geweest om het schip isoleren door te spelen met scherptediepte - dus diafragma meer open en nog meer ingezoomd - ging dat of zat je al op de limiet ?
      Weet niet of het mogelijk was om het schip te isoleren - hangt af van afstand camera-schip en camera-achtergrond
      Hoe verder het schip van de achtergrond komt hoe beter dat moet lukken - misschien gewoon wat wachten want het schip lijkt toch dichterbij te komen - niet ?
      mijn website : klik

Comment

Hey juppekes.

De boot staat er mooi op.
        Maar de bewerking is wat overdreven.
        Precies een poging om een foto na te bootsen die gemaakt is met een TS-lens.
        Bootjes

Comment

Hey juppekes.

De boot staat er mooi op.
          Maar de bewerking is wat overdreven.
          Precies een poging om een foto na te bootsen die gemaakt is met een TS-lens.
          Bootjes

Comment

Working...
          X