Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
stoomtrein
Collapse
X
-
-
Re: stoomtrein
Knap zoals de machinist (wit overhemd?) door de stoom heen kijkt. Goed gefotografeerd
-
Soory nee, kan mij niet bekoren.
Ik ben treinspotter geweest maar in ons beperkte kring zouden we deze afschieten.
Als je een stoomlokomotief of eender welke andere lokomotief fotografeert dan moet hij er geheel opstaan en moet zijn nummer goed leesbaar zijn.
Ik,weet dat dit hard zal aankomen, maar ik bedoel het alleen maar goed hoor.
De belichting is in elk geval S U P E R !!!!!
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Vind het een beetje tussen twee goede compo's in. Ofwel helemaal erop en ofwel meer in detail gaan.
Comment
-
Proficiat met je HOF!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Proficiat met je HOF." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Beide aspecten komen hier toch wel aanbod, zowel de trein als de machinist kunnen me toch bekoren...
Proficiat met je HOF nominatie...
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtBeide aspecten komen hier toch wel aanbod, zowel de trein als de machinist kunnen me toch bekoren...
Proficiat met je HOF nominatie...
Groeten
FreddyLast edited by jozef13; 29 september 2021, 08:42.
Comment
Comment