Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Is dit een raadspelletje om te weten welk schip dit is?
Of is er iets misgelopen met het uploaden?
Geen raadsel nodig, Mriya.
Ik heb gewoon genoten van het lijnenspel. En het is duidelijk een oud schip. Welk schip het is, doet er voor mij niet toe. Er lagen er zo een zestal van die platbodems in de haven van Oudeschild op Texel. En het zijn nu museumstukken voor de toeristen. Dus zo belangrijk zijn ze nu weer ook niet.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Geen raadsel nodig, Mriya.
Ik heb gewoon genoten van het lijnenspel. En het is duidelijk een oud schip. Welk schip het is, doet er voor mij niet toe. Er lagen er zo een zestal van die platbodems in de haven van Oudeschild op Texel. En het zijn nu museumstukken voor de toeristen. Dus zo belangrijk zijn ze nu weer ook niet.
Groetjes,
Xavier
Bedankt voor de uitleg
Ik kan ook genieten van die lijnen hoor, maar ik zie ze liever volledig.
Comment