Meestal ben ik zelf voor foto's die de voorkant in beeld brengen maar mede door de lichtinval vond ik deze ook wel goed.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
En weg zijn we
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: En weg zijn we
Wauw! Tof hoe die beweging in die rook en wolken zit. Ook het licht perfect onder controle!
Wel nog heel wat sensorvlekjes wegwerken (bijv. rechts van de staart zijn er al heel wat, maar ook boven en onder het vliegtuig).
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtWauw! Tof hoe die beweging in die rook en wolken zit. Ook het licht perfect onder controle!
Wel nog heel wat sensorvlekjes wegwerken (bijv. rechts van de staart zijn er al heel wat, maar ook boven en onder het vliegtuig).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk berichtJe hebt gelijk van die vlekjes en ik had er al wat weg gewerkt maar deze over het hoofd gezien. Ik heb nu in een keer ook de sensor maar eens gekuist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtik volg wat betreft de mooie beweging door de wolk. Sensorvlekjes zijn gemakkelijk te ontdekken en weg te werken door uw foto eens naar negatief om te zetten. CTRL + I in PS.
Comment
-
knappe opname Bert, met de schroefbeweging van de propeller net zichtbaar...
Groeten
Freddy
Comment
Comment