Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat hij er niet helemaal op staat kan ik zeker mee leven.
Een keer dat je dit toestel van dicht hebt zien en horen passeren is het al genoeg om het haar op je ganse lichaam te doen rechtkomen.
Heb deze toch al een keer of acht van dicht mogen zien en horen.
Ook in Oostende gefotografeerd?
Als je lang weg geweest bent, heb je de mijne hier op het forum dan ook gezien?
Ja hoor, Mriya.
12 augustus dacht ik.
Machtig geluid hé.
Neen, die van jou niet gezien.
Denk dat 'k zo'n 2 jaar niet meer actief ben geweest hier.
Maar die tijd is nu hopelijk terug
Welkom terug en hopelijk heb je wat pareltje om je verloren tijd terug in te halen.
Ik was er ook enkele jaren uit, maar door enkele jaren terug door ziekte aan de ziekenkas te komen staan heb ik die verloren tijd terug ingehaald.
Heb zelfs met een paar uit mijn archieven van 10 jaar geleden in de HOF beland.
Als je zin hebt (en toch ook een beetje tijd) moet je maar eens kijken wat ik hier op BD allemaal gedropt heb.
Ik zou dat nog eens willen meemaken die te zien landen en opstijgen in Oostende.
Het voorlaatste jaar dat er nog een airshow was heb ik daar een rus bezig gezien met een Sukoi SU 34 of was het een Mig jachtvliegtuig.
Dat was nogal nen crack van een piloot, maar ook een geweldig vliegtuig, daar kunnen de Fransen en de Amerikanen een punt aan zuigen.
Mahja, mijn nickname is Red Falcon en dat heeft niks met een valk te doen maar ben een beetje crazy van de F-16.
Heb er op die bewuste show in Oostende mogen inzitten met helm op en zonder helm (mits betaling) en dan nam een van die piloten een foto.
Das lang geleden hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment