Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Crazy fantasie
Collapse
X
-
-
-
Re: Crazy fantasie
Knap gedaan hoor, maar toch misschien twee puntjes voor een mogelijke verbetering.
De ene rook is precies van een sigaar en de onderste helikopter zou ik een beetje verkleinen om de indruk te geven dat hij verder is dan zijn kloon.
Maar een rijke fantasie maar verdikke ook prachtig Photoshop werk.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtKnap gedaan hoor, maar toch misschien twee puntjes voor een mogelijke verbetering.
De ene rook is precies van een sigaar en de onderste helikopter zou ik een beetje verkleinen om de indruk te geven dat hij verder is dan zijn kloon.
Maar een rijke fantasie maar verdikke ook prachtig Photoshop werk.Groeten Andre
Comment
-
Ik volg je Red Falcon, maar de helicopters zijn geen kloon het waren wel degelijk twee NH-90 toestellen die zo ook vlogen onder elkaar daar het ik niks aan verandert...
zal bij gelegenheid de foto daarvan eens posten...en wat de sigaar rook betreft...er zat er nog eentje in die een dikke havana aan het "doempen" was....
Groeten
Freddy
Comment
-
Comment