Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Recht in het donker gat
Collapse
X
-
-
Re: Recht in het donker gat
Twee prachtige foto's.
Bij de tweede hou ik van de actie. Namelijk in dat kanaal terecht komen. :-)
De compositie gaat van de aandacht, of is het stress?, van de stuurvrouw naar de ingang van dat kanaal.
Het meeste hou ik wel van de eerste foto omdat er geweldig gespeeld wordt met het licht, en de donkerte ook uiteraard.
(Canal du Centre ?)Last edited by Skitch; 20 december 2020, 21:13." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
-
De eerste foto is een foto met een schijnbaar ongewisse afloop: spannend.
Bij de tweede deel ik de mening van Skitch
Comment
-
Ik volg mijn voorgangers, mooie beelden.
Comment
-
Comment
-
-
Twee hele mooie beelden de laatste zou ik ook rechtzettenZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDe eerste foto is een foto met een schijnbaar ongewisse afloop: spannend.
Bij de tweede deel ik de mening van SkitchKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door samarsj Bekijk bericht..................................
En het is in de “Canal de St Denis” getrokken net voor een zéér lange tunnel die uitmond in de Seine, vlakbij de kerk Notre Dame, in het volle centrum Van Parijs" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Ik ga ook voor de tweede opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment