Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dreamliner
Collapse
X
-
-
Re: Dreamliner
De eerste vind ik de beste. Mooie scherpe opnames. Maar als je ze als serie bekijkt is het wel zonde dat je 3 verschillende tinten blauw in de lucht hebt.
-
Ik vind ze alle drie mooi. En indrukwekkend scherp.
Een vaste klant in Oostende. :-)" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Mooie beelden voor mij nr 1 mooi bij aanvliegen/opstijgen genomen
Groetjes
Freddy
Comment
-
Er valt me iets op! Gezichtsbedrog ?
Vooral bij foto 1 en 3 is het, voor mij, opvallend. Maar bij de andere foto ook.
De stuurboordmotor lijkt groter dan de bakboordmotor. Bij deze fotos : de rechtse motor lijkt me groter dan de linkse.
En dit terwijl de rechtse motor verder van de observator, Mriya en "wij", is dan de linkse.
Optisch gezien zou de dichtstbijzijnde motor groter moeten lijken, dacht ik.
Heeft iemand daar een verklaring voor?
Zou het gezichtsbedrog zijn of vervoert dat vliegtuig een reservemotor voor een of ander broertje/zusje ?
Zien jullie dat ook ?Last edited by Skitch; 5 december 2020, 02:06." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Een mooi reeksje, voorkeur voor de eersteZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Hey juppekes
Oorspronkelijk geplaatst door nestorsensei Bekijk berichtDe eerste vind ik de beste. Mooie scherpe opnames. Maar als je ze als serie bekijkt is het wel zonde dat je 3 verschillende tinten blauw in de lucht hebt.
Er wordt hier ook een bocht gemaakt van bijna 180° tijdens het fotograferen.
Ik zou natuurlijk altijd een beetje kunnen bijwerken in PSP.
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtIk vind ze alle drie mooi. En indrukwekkend scherp.
Een vaste klant in Oostende. :-)
Maar niet met zijn Dreamliners, daar heb ik er nog niet veel van.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtMooie beelden voor mij nr 1 mooi bij aanvliegen/opstijgen genomen
Groetjes
Freddy
Moest het opstijgen zijn zou de neus van het toestel wat meer naar boven gericht zijn en zou het landingsgestel al ingetrokken zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtEr valt me iets op! Gezichtsbedrog ?
Vooral bij foto 1 en 3 is het, voor mij, opvallend. Maar bij de andere foto ook.
De stuurboordmotor lijkt groter dan de bakboordmotor. Bij deze fotos : de rechtse motor lijkt me groter dan de linkse.
En dit terwijl de rechtse motor verder van de observator, Mriya en "wij", is dan de linkse.
Optisch gezien zou de dichtstbijzijnde motor groter moeten lijken, dacht ik.
Heeft iemand daar een verklaring voor?
Zou het gezichtsbedrog zijn of vervoert dat vliegtuig een reservemotor voor een of ander broertje/zusje ?
Zien jullie dat ook ?
Zal bedrog zijn door de schaduw/zon op de motoren.
Zou moeilijk gaan he moest dit een motor zijn voor een ander toestel.
Hoe zou deze dan terug opstijgen met één motor.
Comment
Comment