Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het geraas van de wind moeten jullie er bij denken, ik dacht dat het daarboven muisstil zou zijn, niets is minder waar.
Hartelijk dank voor jullie mening en reactie
Mooi beeld.
Heb je geen foto waar de neus van de zweefvlieger ook op staat.
Dat we beter kunnen zien waar de sleepkabel naar toe gaat.
Nu lijkt het een beetje of dat die meneer voor u die kabel vast heeft.
En dat de horizon net niet heel recht staat stoort me niet.
Mooi beeld.
Heb je geen foto waar de neus van de zweefvlieger ook op staat.
Dat we beter kunnen zien waar de sleepkabel naar toe gaat.
Nu lijkt het een beetje of dat die meneer voor u die kabel vast heeft.
En dat de horizon net niet heel recht staat stoort me niet.
Het was niet mogelijk om de neus er op te krijgen, je zit helemaal vastgesjord en je hebt helemaal geen bewegingsvrijheid.
Ik begrijp je hoor, je hebt daar wel een punt.
Wat de horizon betreft, ik heb overwogen om deze recht te plaatsen, maar vanuit een vliegtuig is deze niet recht , dus vond ik het beter zo
Bedankt voor je reactie hoor,
Veel groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Ik weet het niet Bouk,als het vliegtuig schuin hangt, dan zie je de horizon toch niet recht, dus waarom deze dan recht plaatsen?
Inderdaad.
Als je in een bocht vliegt zie je het vliegtuig als horizontaal en is het de horizon die schuin staat.
Toffe foto trouwens.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Heel bijzonder en mooi beeld Francine...moest me toch ff concentreren om erachter te komen dat jij in die zwever zat...heel knap....
Groetjes
Freddy
bedankt voor je reactie,
ja hoor was trouwens een super mooie ervaring, dit is echt vliegen als een vogel, vooral met de glazen koepel boven je hoofd,
heel speciale gewaarwording
grtj Francine
Comment