Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tien jaar geleden.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Tien jaar geleden.

Hey juppekes.

Deze foto's komen uit mijn archieven van tien jaar geleden.
    Toen kregen we hier elke dag meerdere 747's van MK-Airlines.
    Dat was ook de tijd dat ik vele nachten rondhing aan de omheiningen van de luchthaven van Oostende.
    Die avond had ik ook ambras met die mannen van op de luchthaven.
    Ze hadden het in de gaten dat ik aan het fotograferen was en moest opkrassen, alhoewel ik op openbaar domein was.
    Achteraf had ik dan vernomen dat ze die avond onderdelen aan het laden waren voor iets van een uranium installatie ofzo voor Iran of Irak.
    Dus blijkbaar moest dat redelijk in het geniep gebeuren.
    PS: dat is die 747 die ze in mijn vorig topic aan het afbreken zijn.

Bootjes

Re: Tien jaar geleden.

Leuke foto's van een vliegtuig met grote honger. :-)
    Mijn voorkeur gaat naar foto 2.
    " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Mooie beelden, ze hadden 10 jaar geleden eens in de gazetten moeten gestaan hebben, dan was de wereld te klein zeker?
      Hier in het station van Mol komt soms ook een speciale trein aan, wel ergens s' nachts als er geen kat meer op straat te zien is.
      Het is een spoor naar een afgezette en gesloten losplaats.
      Ze lossen er .............................. uit de: Centrale nucléaire de Gravelines (vroeger heette dat Grevelingen)

Wat ze gelost hebben verdwijnt dan naar Dessel en als je naar die opslagplaats wilt rijden hebben ze van een openbare weg een privé weg gemaakt.
      Dus ook in Mol en Dessel alles in het geniep.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

een mooie reeks met voorkeur voor de derde, zou hier durven wat van de lucht wegknippen,
        maar dat is persoonlijke smaak hoor
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Working...
        X