Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eindelijk eens tijd gemaakt en contact gezocht (en gevonden) om F16's te gaan spotten in Kleine-Brogel...
Mag ook weer van mijn to do lijst af...maar ik ga zeker nog eens terug....
Echt mooie foto's alle drie Freddy, maar ik heb de indruk dat u vergeten bent ze te verscherpen in de nabewerking, kan dat? (Mijn Nic name heeft te maken met deze vliegtuigen.)
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
idd er is alleszins iets gebeurt kan ook zijn bij het overbrengen naar Flickrr ...ik ga deze verwijderen en nieuwe plaatsen....bedankt voor je opmerking....
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Ik vind ze iets teveel verscherpt. Bij de middelste zie je dat goed bij de onderste randen van de F-16. Met name rondom het rechter achterwiel is dat storend. In het landinggestel linksachter zie ik een lichtblauw driehoekje dat ik niet kan plaatsen. Zat dat ook al in je RAW?
Comment