Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
persoonlijke impressie : de motor past mooi in het omgevingskader, maar anderzijds loopt hij ook verloren in het geheel. Quid als de achterste serie fietsen er zouden uitgesneden worden ?
Eindelijk komt Maurits nog eens op de proppen met een interessant straatbeeld, door de overbelichting in achtergrond een mooie diepte verwezenlijkt. De buurt komt goed aan bod in deze foto. En nu weer geen 2 maand gaan slapen hé Maurits, laat je foto's maar komen !
knappe plaat .. maar ging een klein beetje meer naar links gegaan zijn zodat je meer van de motor zag en minder van de fietsen .. die verstoren de plaat wel enigszins ...
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Eindelijk komt Maurits nog eens op de proppen met een interessant straatbeeld, door de overbelichting in achtergrond een mooie diepte verwezenlijkt. De buurt komt goed aan bod in deze foto. En nu weer geen 2 maand gaan slapen hé Maurits, laat je foto's maar komen !
Bedankt Raymond ; CMM & Eddy , voor de beoordeling.
niet ongerust zijn ; er komt regelmatig wat nieuws bij , je zal wel zien ! Maar de doka is nu terug werkzaam en ik zie nog liefst de afgedrukte printen ( niet wanhopen, de scanner is er ook nog !)
Binnenkort ga ik wat meer op stap met de Mamiya 645 ; wel wat meer gesleur maar een dankbaar resultaat!
Groetjes
Maurits W
Ben niet ongerust Maurits, langzaam komen we er zeker ook ! Dat je een voorliefde hebt voor prints kan ik goed begrijpen, bij sommige foto's heb ik dat ook omdat ze 'anders' overkomen m.a.w. er zit verschil op zeker in sfeer en vooral gevoel, maar... we moeten mee hé
Comment