Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stormy Weather
Collapse
X
-
[Showcase] Stormy Weather
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Stormy Weather
Mooi met een beetje actie in beeld.
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtMooi met een beetje actie in beeld.
Was jij ook op een boot Johan?
Comment
-
Bedankt voor de fijne complimenten.
Bijzonder mooi plekje daar als het stormt . De golven die tegen de kademuur bij de molen slaan. Maar ook zeker bij het staketsel. KLIK
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtHelemaal mee eens. De snelheid is dan ook prachtig in beeld gezet.
Was jij ook op een boot Johan?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor de fijne complimenten.
Bijzonder mooi plekje daar als het stormt . De golven die tegen de kademuur bij de molen slaan. Maar ook zeker bij het staketsel. KLIK
Nee hoor, ik stond op een stevige ondergrond.
Comment
-
Dat klopt helemaal hoor. Maar misschien dat je van 105mm FF uitgaat ? Voor mijn is dat 105 X 1.5. Dus het lijkt op 157 mm.
Ook zit er deze scheepjes heel veel vermogen, dus "remmen" is voor die mannen een peulenschil.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDat klopt helemaal hoor. Maar misschien dat je van 105mm FF uitgaat ? Voor mijn is dat 105 X 1.5. Dus het lijkt op 157 mm.
Ook zit er deze scheepjes heel veel vermogen, dus "remmen" is voor die mannen een peulenschil.
Comment
-
beste, mag ik vragen hoe jullie aan de exif-gegevens komen van de getoonde foto's ? Ik kijk via Firefox onder windows platform en waar ik ook op klik, nergens krijg ik die gegevens te zien. Daarom voeg ik ze bij mijn inzendingen er altijd bij boven het beeld.
beste dank.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtbeste, mag ik vragen hoe jullie aan de exif-gegevens komen van de getoonde foto's ? Ik kijk via Firefox onder windows platform en waar ik ook op klik, nergens krijg ik die gegevens te zien. Daarom voeg ik ze bij mijn inzendingen er altijd bij boven het beeld.
beste dank.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBij Firefox kan je de extensie Exifviewer vinden.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Comment