Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BMW Gs metalica
Collapse
X
-
-
Re: BMW Gs metalica
Ik zou deze foto liever in abstract zien. De metaalstructuur is tegelijk zo onecht en fascinerend dat het super lijkt. Er is wel één grote fout begaan. Er is een ovaal rond de motor getrokken, of geborsteld, om hem op te lichten. Het valt bij kenners veel te veel op (reeds bij mij en ik ben nog geen doorwinterde programmakenner). Jammer. Je kan beter eerst met een selection brush in combinatie met een refiner aan het werk, maar dat vraagt heel wat meer werk.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk berichtin feite was dit een flitsoefening.
De motorfiets is op verschillende plaatsen geflits geweest (telkens een andere foto) en zo samen bewerkt in 1 beeld.Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
www.pixeldude.be
www.flickr.com/photos/139672558@N07
Comment
-
Mooi gedaan hoor maar de omgeving schiet zijn doel voorbij.
Eerder een foto in een straat of op een plein of op een industrieel gebied nemen.
Maar de belichting van het onderwerp vind ik heel goed gelukt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
-
Je had misschien beter ook de zijkoffers gemonteerd, of voor de foto de topkoffer gedemonteerd. Een GS is veel mooier zonder topkoffer.
(Rij zelf met een GS Adventure)
Comment
-
Comment