Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor zo'n groot diafragma is hij best wel scherp overal.
Zou het kunnen dat je hem wat naar links gedraaid hebt om het vliegtuig recht te krijgen, of is dat een verkeerde indruk die ik heb?
Hoi erikthijs
Toch niet aan deze foto is geen horizontale draai gegeven, ik doe dat wel eens met foto waar de runway niet recht opstaat of de toren maar in deze foto is dat niet gebeurd.
@laurens
Misschien komt dat wel doordat de onderkant van het vliegtuig zo verlicht is.
Neen, het is echt die pasteltint - in mijn ogen ongebruikelijk maar daarom niet noodzakelijk onnatuurlijk. Hoe dan ook een toffe foto. Er kunnen niet genoeg vliegtuigfoto's op het forum staan
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment