Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
m' Ja, achtergrond niet fameus en ik vind er weinig spannends in.
Dat licht op de neus stoort ook.
Je zult in je volgende foto's meer iets persoonlijks moeten van maken, zeg maar een beetje een eigen stijl moeten erin zien te krijgen.
Gebruik ook een CPL filter.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
m' Ja, achtergrond niet fameus en ik vind er weinig spannends in.
Dat licht op de neus stoort ook.
Je zult in je volgende foto's meer iets persoonlijks moeten van maken, zeg maar een beetje een eigen stijl moeten erin zien te krijgen.
Gebruik ook een CPL filter.
Bedankt voor je toelichting.
Wel even verduidelijken dat er wel degelijk een CP filter is gebruikt
Zeker niet slecht qua setting, al stoort die horizontale buis op de muur mij wel. Het lichtpunt op de neus vind ik wel kunnen. Kan misschien iets beter door de hooglichten terug te schroeven.
Omdat je aan de CP filter kan draaien om reflecties te vermijden uiteraard...
Zo heb ik gedraaid om de reflecties in de ramen net te vermijden.
De bleke neus had je al gezegd, ik heb uw mening ondertussen gesnapt, dank u
Prachtige foto, ik ben ook net begonnen met automotive en heb nog zo geen locatie gevonden bij ons in de buurt. Beton is soms zaai maar voor mij zit dit wel goed.
Ik vind die omgeving wel goed, ook omdat het een grijze auto is, de omgeving gaat daar mooi in mee, en is sober waardoor de aandacht naar het onderwerp gaat.
Ik zou het zeker niet beter kunnen maar het komt een beetje saai over.
Ik zou eerder uit een andere hoek fotograferen, zodat je twee kanten van de auto ziet.
ik weet het niet zo goed, heb hier geen kaas van gegeten, ik zou wel droppen tot onder de kabel op de achtergrond,
ik denk dat je zo wat een sterkere compo krijgt
grtj Francine
Comment