Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
8001
Collapse
X
-
-
Re: 8001
Awel, dat is proper. Nog geen reacties?
Dan ga ik beginnen.
Ik veronderstel dat dit een model op schaal is?
Maar hoe of wat het ook is het staat er verdomd mooi op.
Zouden ze in België nu echt die sneeuwruimers van doen hebben?
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht....................
Zouden ze in België nu echt die sneeuwruimers van doen hebben?" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtDit is een levensgroot model in Train World in Schaarbeek, de moeite om te bezoeken.
Mvg Suske
Comment
-
Ben zot van stoomtreinen dat weet ondertussen wel iedereen.
Tweemaal per jaar naar Wolzstyn om met die mastodonten te rijden.
In polen zelf 3 musea bezocht, maar Mulhouse In Frankrijk erg mooi en zeker de moeite.
Het museum in Nürnberg is waarschijnlijk het mooiste maar een atelier waar stomers volledig herzien kan worden zou iedere treinliefhebber bezocht moeten hebben.
Zo zijn we eens voor een verlengd weekend naar Meiningen (ex-DDR) om er een rondleiding te krijgen in het AW (Ausbesserungswerk).
Daar komt ge werkelijk ogen en tijd te kort.
Ongelofelijk dat die mannen uit een versleten lok toch nog een zeer rijvaardig en betrouwbare lok kunnen van maken, dat overkwam onze Typ 29.013.
Gelukkig heeft de NMBS een paar man meegestuurd voor een korte opleiding om het correct stoken en rijden met de typ 29.013.
Maar ik moet er echt eens naar Schaarbeek gaan. Helaas heeft de NMBS weinig stomers rijvaardig gehouden, zo zijn alle van origine Duitse stomers verschroot.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Comment