Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een heel andere manier om naar de F-16 te kijken, en eigenlijk zie je best veel detail, maar dan anders dan gewoonlijk.
Canopy komt er ook goed door hé !
Je kan altijd muggenziften : landingslicht misschien wegdoen, meer in 't midden van de aanvliegroute gestaan, beetje verscherpen, ... maar ik ga daar helemaal niks van zeggen. Je bent er tenminste voor in de kou gaan staan.
Merci.
The only time you have too much fuel is when you are on fire
Ik vraag me af welke fotolens u gebruikt om ook bij weinig licht zo'n mooie foto te maken. Ik overweeg al langer om een grotere lens te kopen. Mijn grootste is nu een nikon met bereik 55 - 300mm.
Ik vraag me af welke fotolens u gebruikt om ook bij weinig licht zo'n mooie foto te maken. Ik overweeg al langer om een grotere lens te kopen. Mijn grootste is nu een nikon met bereik 55 - 300mm.
Alle tips zijn welkom
ik heb een tamron 150-600 mm waar ik toch content van ben mijne zoon heeft een canon 100-400 mm type 2 maar die zijn foto's zijn wel beter dat verschil zie je wel
Comment