Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo, waar heb je die gehaald ? Ik denk je kleurtoon te begrijpen maar is geen echte sepia, een beetje te roze. Waarom geen zwart-wit, ook al heb ik me niet te bemoeien ?
Dit is een experimentje met sepia Raymond. Ik wou eens iets anders dan Z/W. Waarschijnlijk geslaagd voor de ene en niet voor de andere. Wie zal het zeggen?
Ik heb hem liever in deze kleuromzetting omwille van dat de foto me meer naar dat tijdperk terug brengt en in zwart-wit zou ie een andere uitstraling geven.
Ik kan hem dus zeker smaken!! :-)
Dit is een experimentje met sepia Raymond. Ik wou eens iets anders dan Z/W. Waarschijnlijk geslaagd voor de ene en niet voor de andere. Wie zal het zeggen?
De kleur die je hier gebruikt is geen Sepia maar neigt meer naar roze
Dus voor mij toch dan zw-wt of een echte Sepia kleur
grts
Sieg
Last edited by Sieg; 20 november 2016, 00:45.
Reden: typo
Comment