Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor, maar het schijnt altijd goed te zijn om :
- de witte lijnen van op de landingsbaan weerspiegeld te zien op de buik van het toestel
- niet zomaar alle wielen op de grond te hebben, en best zelfs nog de rook te zien die van de banden komt als ze op de baan neerkomen
- de zinderende lucht scherp te hebben achter de motoren.
- de landingslichtjes toch voldoende te zien uitkomen.
- dingen kan zien in de cockpit. Blaadjes, hemden, hoofden, ... maakt niet uit.
Kijk maar, dat staat er allemaal goed op !
Ik ben er persoonlijk ook voorstander van het feit dat de vleugels gerust mogen afgesneden zijn wanneer je het toestel zelf wil in de kijker zetten.
Aan de spoilers bovenop de vleugels leidt ik af dat dit toestel aan het landen is, maar toch zien de voorwielen er nat uit ?
Waar heb je deze genomen ?
The only time you have too much fuel is when you are on fire
idd. vreemd hé, die neuswielen. was me ook opgevallen.
Volgens mij condens die ontstaat door de extreme koude in de bovenlucht...
Genomen langs de polderbaan.
toffe reactie ;-)
Ik had hem liever een ietsje meer naar rechts genomen gezien zodat de vierde motor volledig in beeld is. Maar toch prachtige en haarscherpe foto!
Ik zou gewoon wat meer gecropt hebben aan de rechterkant, en wat mij op een sensorvlek lijkt net boven de rechtervleugel opkuisen.
En dan sluit ik mij volledig aan bij de comments van #3
MAW een TOP plaat.
Comment