Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
F-16 Tiger stijgd op in Kleine Brogel.
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: F-16 Tiger stijgd op in Kleine Brogel.
je hebt het moment goed gekozen Guy, mooi hoe je de naverbranding ziet, ik zou je adviseren om je foto te kroppen zodat de F-16 beter naar voor komt,
zeker onderaan de foto is veel plaats gelaten wat niets terzake doet, ook mooi is als je foto gecentreerd staat, dit kan je doen door bovenaan ("[ center ]") en onderaan het tekst veld "[ /center ]" in te geven, al wat zich tussen deze bevind, word in het midden weergegeven,
M,v,g
ReneRawLast edited by Guest3; 6 februari 2014, 10:10.
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReneRaw Bekijk berichtje hebt het moment goed gekozen Guy, mooi hoe je de naverbranding ziet, ik zou je adviseren om je foto te kroppen zodat de F-16 beter naar voor komt,
zeker onderaan de foto is veel plaats gelaten wat niets terzake doet, ook mooi is als je foto gecentreerd staat, dit kan je doen door bovenaanen onderaan het tekstveldin te geven, al wat zich tussen deze bevind, word in het midden weergegeven,
M,v,g
ReneRaw
Bedankt voor je goede raad,
Mvg,
Guy
Comment
-
Ik zou helemaal niet croppen!
Je gaat alleen maar kwaliteit verliezen, je ruis gaat meer tot uiting komen en je gaat een slechte foto overhouden.
Terwijl het nu een pareltje is!Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Knappe foto
Mooie laagjes + verbranding.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment