Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originele invalshoek.
Persoonlijk zou ik de snuit wat bijgelicht hebben om meer detail te zien, en de middentonen van de hele foto wat optrekken.
Een nummerplaat vind ik altijd storend
De andere op je 500px vind ik beter.
Ik vind hem knap. Nummerplaten zou ik altijd weghalen. Criminelen stelen een gelijke wagen en zoeken dan foto's op internet met nummerplaten. Dan kopiëren ze die en als dan bv de politie achter hun staat is het geen probleem in het systeem want deze wagen in dit kleur staat in het systeem met bijhorende nummerplaat.
Snuit idd. wat oplichten, maar vind het wel jammer dat de voorwielen aan de verkeerde kant zijn gedraaid. Het is altijd mooier als je de voorwielen ziet in plaats van de banden.
Weerspiegeling op het spatbord stoort ook een beetje. Mocht ook wat scherper.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Ik vind hem knap. Nummerplaten zou ik altijd weghalen. Criminelen stelen een gelijke wagen en zoeken dan foto's op internet met nummerplaten. Dan kopiëren ze die en als dan bv de politie achter hun staat is het geen probleem in het systeem want deze wagen in dit kleur staat in het systeem met bijhorende nummerplaat.
bwaah ik denk dat er meer mogelijkheden zijn voor de gemiddelde crimineel ?
De foto op zich vind ik leuk maar niet geweldig door de hoge snuit .
bwaah ik denk dat er meer mogelijkheden zijn voor de gemiddelde crimineel ?
De foto op zich vind ik leuk maar niet geweldig door de hoge snuit .
Ik had dat gezien in een reportage, gebeurt effectief. Zelf al voorgehad dat ik de politie aan mijn deur gaat voor diefstal van kanari's ofzo ter waarde van 25000 euro. Ze hadden mijn wagen zien weg rijden met mijn kenteken lol. Maar gelukkig had em een ander kleurke. Bij mij was het wel niet van op internet dat ze mijn nummerplaat gehaald hadden maar gewoon gespot op straat waarschijnlijk. Dus ja nergens veilig maar in ieder geval, mijn nummerplaten of andermans zet ik er niet op. Bv die citroën oldtimer in deze topic die ik geplaatst had heb ik ook zijn nummerplaten weggewerkt en vervangen door citroën bordjes met photoshop ;-)
Comment