Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
auto past net in het decor ,wil daarmee zeggen de stoerheid van deze auto en de bijhorende ijzeren berging dan achteraan de silo en de
berg waarop hij staat ,voor mij maar dat is dan persoonlijke smaak had ik de kleine standlichten van de wagen gebruikt ,en de witte streep is van iets te hard licht rechts .
kan deze zeker smaken ook omdat je de moeite hebt gedaan om binnen licht te leggen zodoende je de binnenkant mooie ziet.
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Als dit je eerste keer is met lightpainting heb je al zeker goede resultaten.
Maak gebruik van een kleine softbox de strepen zullen breder en realistischer uitkomen.
Alvast bedankt voor de tips, die ga ik zeker gebruiken in de toekomst. Deze foto bestaat uit 9 belichtingen. Ik had er meerdere gemaakt maar uiteindelijk maar 9 gebruikt. Ik probeer nog te werken om een goede belichtingstechniek te vinden voor overdag. Dit wil helaas niet zo goed lukken omdat men flitser niet genoeg kracht heeft. Groetjes
Comment