Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet al te veel reacties blijkbaar, zo slecht is het beeld nu ook weer niet vind ik.
Ik ben zelf ook naar Essen geweest en heb deze ook zien staan ... hij was wel wit hé, dus je hebt een probleem met je witbalans vrees.
Ook heb je door voor deze hoek te kiezen het effect dat de leds verschillend zijn op de foto, dat trekt de aandacht een beetje ... maar verder is dit een prima beeld van een auto show volgens mij.
hey, bedankt voor je eerlijke reactie, de witbalans stond op automatisch De leds ben ik volledig mee akkoord, ik had jammer genoeg niet echt de keuze om uitgebreid foto's te nemen vanuit verschillende standpunten (enorm druk toen ik er was).
Comment