Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Mighty Viggen
Collapse
X
-
-
Re: The Mighty Viggen
Oorspronkelijk geplaatst door Chris D Bekijk berichtKnappe foto! Alleen spijtig van die handtekening rechtsonder...
Ik vind hem mooi met of zonder handtekening.
Comment
-
Bedankt!
Was van plan dit watermerk op al mijn luchtvaart foto's te gaan gebruiken.
Misschien toch nog eens over nadenken...Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk berichtBedankt!
Misschien toch nog eens over nadenken...
Knappe foto, mooi scherpMy Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk berichtBedankt!
Misschien toch nog eens over nadenken...
Wat betreft de foto, die is top , duidelijk veel beter licht later op de dag. Helaas kon ik niet zo lang blijven daar mijn metgezel aan het worstelen was met een griepvirus.
GrtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Deze is gemaakt in Kleine Brogel.
Op Sanicole is het gewoon onmogelijk om iets fatsoenlijk te trekken...Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk berichtDeze is gemaakt in Kleine Brogel.
Op Sanicole is het gewoon onmogelijk om iets fatsoenlijk te trekken...
GrtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
compo,belichting en scherpte dik in orde.
Comment
-
Comment