Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

206 cc

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 206 cc

Een Peugeot 206 cc, genomen tijdens een shoot half november.
    Comments

Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Re: 206 cc

buiten de titel valt er weinig uit te halen dat dit echt een CC is, Buiten de naden aan de a-stijl..
    typische CC achterkant staat er niet op.
    mag miss nog een tikkeltje lichter. plastiek bumper en gril onderaan lopen wat ineen..
    Canon Eos 7D En 10D katz-eye, tokina 12-24mm F4, Canon 24-70mm f2.8L usm, canon 75-300 USM. EF 50mm f1.8,
    canon 70-200 F2.8, canon 100mm macro F2.8, Speedlite 430EXII.., EF 28mm f2.8(te koop),

Comment

Originele compositie!

Comment

De gewone 206 heeft ook een hogere voorruit.
        Maar je hebt gelijk dat de typische achterkant van de 206 cc niet te zien is in dit beeld.
        Langs de andere kant wou ik vanalles proberen, en dit is een van de betere shots.
        Voor een tweede foto van de 206 cc kan je hier terecht.

Nog iemand opmerkingen? Ik leer graag bij, dus niet te zacht zijn
        Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

Comment

Doet me denken aan een foto van een carroseriebedrijf (voor en na)
          Moet je op zoek gaan naar een foto van dezelfde wagen waar het front volledig stuk is en deze dan er in plakken. De perfecte herstelling als je het mij vraagt!

Comment

Doet me denken aan een foto van een carroseriebedrijf (voor en na)
            Moet je op zoek gaan naar een foto van dezelfde wagen waar het front volledig stuk is en deze dan er in plakken. De perfecte herstelling als je het mij vraagt! Er zijn daar in Riemst en omgeving tal van mooie plaatsen. Probeer 's morgens of 's avonds een shoot te doen. En probeer zoveel mogelijk angles uit.

Comment

Working...
            X