Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch een offtopic reactie : de beste Benz die Mercedes ooit gebouwd heeft. Die OM617 motor was compleet onverslijtelijk. Misschien wel de beste personenauto ooit.
Toch een offtopic reactie : de beste Benz die Mercedes ooit gebouwd heeft. Die OM617 motor was compleet onverslijtelijk. Misschien wel de beste personenauto ooit.
De wagen rijdt zalig! Echt een fijne ervaring om hier een toertje mee te doen. Ik heb er voorlopig enkel in de winter mee gereden dus de ervaring kan alleen verbeteren.
De DOF in deze foto is erg beperkt. Op zich is daar niets op tegen, maar als niet MB kenner zie ik een stukje van een auto. Zonder je topictitel had ik zelfs geen flauw idee welk merk van auto, laat staan welk model.
In dat opzicht vind ik de foto minder geslaagd.
Fototechnisch heb ik geen opmerkingen. En het blinkend gedeelte onderaan stoort mij alvast niet.
Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment