Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mb 300d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mb 300d

Een detail van onze Mercedes 300D.

Mercedes-Benz 300D by BananaRaw , on Flickr

Andries
    ::: Flickr :::

Re: Mb 300d

Nog geen reactie

Ik ben geen autokenner en zeker niet op gebied van fotografie maar ik vind dit wel iets hebben, lekker zachte kleuren en origineel gebracht!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
      Nog geen reactie
      Toch een offtopic reactie : de beste Benz die Mercedes ooit gebouwd heeft. Die OM617 motor was compleet onverslijtelijk. Misschien wel de beste personenauto ooit.

Comment

Hey juppekes

Mooi, maar dat blinkend gedeelte onderaan stoort een beetje
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Toch een offtopic reactie : de beste Benz die Mercedes ooit gebouwd heeft. Die OM617 motor was compleet onverslijtelijk. Misschien wel de beste personenauto ooit.
          De wagen rijdt zalig! Echt een fijne ervaring om hier een toertje mee te doen. Ik heb er voorlopig enkel in de winter mee gereden dus de ervaring kan alleen verbeteren.

Bedankt voor de reactie's btw.
          ::: Flickr :::

Comment

De DOF in deze foto is erg beperkt. Op zich is daar niets op tegen, maar als niet MB kenner zie ik een stukje van een auto. Zonder je topictitel had ik zelfs geen flauw idee welk merk van auto, laat staan welk model.
            In dat opzicht vind ik de foto minder geslaagd.
            Fototechnisch heb ik geen opmerkingen. En het blinkend gedeelte onderaan stoort mij alvast niet.
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Working...
            X