Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumbo Jet contrials

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jumbo Jet contrials

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
    Jammer van het slordig wegwerken van de strepen achter de linker motoren en het staartstuk.

Dit is overigens op beide "versies" zo.
    Ik denk dat daar niets weggewerkt is

Komt volgens mij door de schaduw van het vliegtuig
    Bootjes

Comment

Ik zie uit naar een reactie van triplenickel
      GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
      AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
        Ik zie uit naar een reactie van triplenickel
        En ik in die van Marius
        Volgens mij is hij den pikkendief van dienst. Op al zijn foto's zijn de exifs ingesloten behalve ... Je raadt het nooit

Tjerri

Comment

Als ik het ook eens nader bekijk is die van Marius Palmen een gestolen foto van Ron. Die van Ron is ook veel scherper.Het toestel vliegt bij beide op exact dezelfde plek! Alles past precies in Photoshop op de straal erachter na. Triple Nickel laat je horen zou ik zeggen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk bericht
            Als ik het ook eens nader bekijk is die van Marius Palmen een gestolen foto van Ron. Die van Ron is ook veel scherper.Het toestel vliegt bij beide op exact dezelfde plek! Alles past precies in Photoshop op de straal erachter na. Triple Nickel laat je horen zou ik zeggen!
            Dat scherpteverlies is naar mijn mening geen "bewijs", maar heeft eerder te maken met de omzetting naar html denk ik.
            Maar het klopt wat je zegt, Brigitte. Ik heb hier ook al de "over-elkaar-leg-test" gepost. en mijn conclusies eronder gezet

Ere wie ere toekomt zou ik zo zeggen...of...wie het schoentje past, trekke het aan
            Last edited by dréten; 31 december 2011, 12:25.

Comment

Mooie foto van Ron, zoals we gewend zijn van hem.

Comment

Als dit werkelijk een kopie is vind ik het echt wel een schande dat je met andermans prachtige werk
                probeert te gaan lopen! Dat is sowieso hartstikke dezelfde foto hoor... Triestig!!!

Blijft wel een knappe foto, wie ze ook van wie heeft gejat!

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
                Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

'k Heb Marius gecontacteerd in dat verband.
                  'k Heb ondertussen ook een mail van hem ontvangen.
                  Morgen meer...
                  Prettig ouwejaar verder iedereen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    'k Heb Marius gecontacteerd in dat verband.
                    'k Heb ondertussen ook een mail van hem ontvangen.
                    Morgen meer...
                    ben benieuwd.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ron, noch Marius hebben boter op hun hoofd
                      Beiden waren inderdaad op dezelfde plaats op hetzelfde moment, en hebben daar ook hetzelfde vliegtuig gefotografeerd.
                      Het enige wat verschilde waren het fototoestel en het objectief.
                      Hoewel dit in deze helemaal niet mijn taak is, hoop ik toch de controverse te hebben stilgelegd.
                      Last edited by dréten; 2 januari 2012, 09:26.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                        Ron, noch Marius hebben boter op hun hoofd
                        Beiden waren inderdaad op dezelfde plaats op hetzelfde moment, en hebben daar ook hetzelfde toestel gefotografeerd.
                        Het enige wat verschilde waren het toestel en het objectief.
                        Hoewel dit in deze helemaal niet mijn taak is, hoop ik toch de controverse te hebben stilgelegd.
                        Had ik het al niet gezegd in post nr: 11
                        Bootjes

Comment

Tjonge dat is dan wel heeeeel toevallig zeg. Dan zullen ze elkaar wel kennen denk ik? Zo'n sterke overeenkomst tussen 2 foto's zullen we hier niet snel meer zien denk ik. Mooi werk Sherlock!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrigitteVH Bekijk bericht
                            Tjonge dat is dan wel heeeeel toevallig zeg. Dan zullen ze elkaar wel kennen denk ik? Zo'n sterke overeenkomst tussen 2 foto's zullen we hier niet snel meer zien denk ik. Mooi werk Sherlock!
                            Heb het ook eens gehad:

de mijne
                            De andere

Gemaakt tijdens het NK atletiek 800m finale. Bram Som was net over de finish en er waren 2 fotografen die belangstelling hadden voor de rest van het podium: Karel Delvoye van Orange Pictures en ik. Toen mijn eigen redactie de foto van Karel gebruikte heb ik ook wel 3 keer moeten kijken of het wel klopte.
                            Last edited by KCfoto; 2 januari 2012, 15:04.
                            Groetjes, KC
                            www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                              Heb het ook eens gehad:

de mijne
                              De andere

Gemaakt tijdens het NK atletiek 800m finale. Bram Som was net over de finish en er waren 2 fotografen die belangstelling hadden voor de rest van het podium: Karel Delvoye van Orange Pictures en ik. Toen mijn eigen redactie de foto van Karel gebruikte heb ik ook wel 3 keer moeten kijken of het wel klopte.
                              mooi zeg! bewijs is geleverd het kan dus!

Comment

Dit was even spannende lectuur! Zo zie je maar dat een mens te snel conclusies kan nemen.

Knappe foto met die pastelle regenboogkleuren. En deze foto (alléé vliegtuig) heeft iets meer ruimte om verder te vliegen dan die andere. Dus deze foto heeft mijn voorkeur.
                                Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
                                X