Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lotus workshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lotus workshop

Dit is een foto van de werkplaats van de Lotus dealer te Antwerpen nl. Frédéric Koninckx Motors

Deze foto is tot stand gekomen aangezien de garage de Lotusforum.be kalender sponsorde en zodoende op de cover van de kalender kwam te staan.
    Meer info over de kalender: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=3868

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
    Flickr Photopage

Re: Lotus workshop

Het idee en belichting is goed, maar het geheel met oa de ruimte links komt het wat rommelig over.

Ik weet niet of het doelbewust was om de rode aan de rode brug te zetten
    EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
    www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

Om in een werkplaats gemaakt te zijn is dit een schitterende foto

Belichting is meestal een ramp in dergelijke gevallen ... ik heb al veel foto's gemaakt bij Lambo Brussel in de werkplaats, meestal mag je die niet publiceren (privé wagens in beeld) ... maar dikwijls is het ook gewoon niet de moeite.

Je moet al met lichtbronnen beginnen sleuren om het licht in de achtergrond tegen te werken ... maar dit Lotus shot vind ik echt mooi gelukt !
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Mooie foto vind ik persoonlijk

Comment

Merci, wagens van klanten was geen probleem aangezien de linkse uit de showroom kwam, de middelste een racewagen is van de zoon van de garagehouder en de linkse stond te koop als occasie

Rode staat niet express aan de rode brug, was eerder toevallig.
          Flickr Photopage

Comment

Working...
          X