Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ben van de week dezelfde titel en dezelfde wagen tegen gekomen hier alleen omgedraaid ,snap nog altijd niet waarom zeiljachten gebruiken als titel .
deze foto is nog steeds even rommelig als de vorige ,de masten of wat het mogen zijn trekken je aandacht weg van je auto ,je wagen staat er mooi op goed standpunt ,maar laat aub de titel naar zeiljachten weg want je ziet toch geen enkel echt zeiljacht op je foto staan .
Of als je wilt vergelijken ,je auto geraakt niet aan de prijs per meter aan de kost van en zeiljacht per meter ,en als je fier bent op je wagen oké kan ik best inkomen (als je voor de wagen zelf hebt gewerkt )maar volgens je naam ben je zelf nog niet toe aan en auto en zekers niet van dit kaliber .
Grtz
Ardesign
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
ben van de week dezelfde titel en dezelfde wagen tegen gekomen hier alleen omgedraaid ,snap nog altijd niet waarom zeiljachten gebruiken als titel .
deze foto is nog steeds even rommelig als de vorige ,de masten of wat het mogen zijn trekken je aandacht weg van je auto ,je wagen staat er mooi op goed standpunt ,maar laat aub de titel naar zeiljachten weg want je ziet toch geen enkel echt zeiljacht op je foto staan .
Of als je wilt vergelijken ,je auto geraakt niet aan de prijs per meter aan de kost van en zeiljacht per meter ,en als je fier bent op je wagen oké kan ik best inkomen (als je voor de wagen zelf hebt gewerkt )maar volgens je naam ben je zelf nog niet toe aan en auto en zekers niet van dit kaliber .
Grtz
Ardesign
Ja man...
Eventjes je frustratie uitgewerkt geloof ik? Je mag dat gerust ook alleen uitwerken hoor in de plaats van mijn topic(s) te verzieken met je kinderachtig gelul.
Hoeveel titels hier op het forum vertellen letterlijk wat je zult te zien krijgen op de foto zelf? Ben je dan altijd boos op die mensen omdat je niet te zien krijgt wat JIJ verwacht had?
Als ik nu bepaal dat mijn titel "zeiljachten" moet zijn, dan heb jij daar toch geen bal in te moeien?
Het gaat nog altijd om de foto dacht ik, niet om de titel ervan.
Op je tweede deel wou ik eigenlijk al helemaal niet reageren, het is me te belachelijk maar ik wil toch even kwijt dat je nog serieus zou schrikken van de kostprijs van de wagen op de foto, wat dat ook van belang heeft natuurlijk, ik zie je punt niet.
Hier lijken ze trouwens niet veel last te hebben van alle punten die jij aanhaalt om de foto af te breken: http://www.flickr.com/photos/gasolin...in/photostream
(ik weet dat het een andere titel is daarginds, maar je commentaar op de foto beweert toch het volledige tegendeel van wat daar gezegd word.)
Ten tweede zou ik ook nog even willen vermelden dat, als ik fier zou zijn op mijn wagen (wat niet zo is want het gaat hier niet om mijn wagen, ik weet ook niet waaruit je dat zou afgeleid hebben?) dat ook mijn recht zou zijn dacht ik, ook al heb ik er niet zelf voor gewerkt. (wat ook niet aan jou is om te bepalen natuurlijk, ik maak mijn eigen rekening wel maar toch bedankt voor je kleingeestige bijdrage hierin.)
Dan is er nog een derde puntje waar ik het over zou willen hebben en dat is het feit dat jij blijkbaar uit mijn naam weet af te leiden wat mijn leeftijd en/of koopkracht is.
Ik had toch graag eens vermeld dat ik ondertussen mijn 23e verjaardag nader en ondertussen dus ook al 5 jaar met de wagen rijd, in die 5 jaar heb ik al met verschillende wagens van het kaliber op deze foto gereden en ik kan je meegeven dat dat telkens zeer goed verlopen is.
Graag had ik ook nog eens willen vermelden dat jou reactie eigenlijk eerder door een puber lijkt gemaakt te zijn, dan dat mijn titel/nickname dat zou doen vermoeden dat ik te jong zou zijn voor een wagen.
Je mag uiteraard openlijk zeggen wat je van iemands foto vindt, maar doe dat wel op een eerlijke en vriendelijke manier. Kritiek is goed, zolang deze maar opbouwend is. Doe iedereen een plezier en behandel anderen zoals jij wil dat anderen met jou omgaan. Ook al zit je alleen achter het beeldscherm, aan de andere kant van de lijn bevinden zich wel degelijk mensen, met echte gevoelens en emoties.
grt,bouk.
Ik mis wel wat detail in de zwarten, zou de fill lights wat optrekken.
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
1) ik heb tot hiertoe nog geen frustratie uitgewerkt op je foto ,mar soit is jou gedachten dan hierover .
2) heb hier al heel veel titels zien voorbij komen ,op het forum en ja er zijn er waarvan de titel ook helemaal niks met het onderwerp te maken hebben eigelijk ,maar dan toch heel het andere onderwerp mee op en foto zetten ,Ha ja was vergeten dat je niet tegen reactie kunt .
3) Ik weet nu per toeval wat zo en auto kost ,en ja ik weet echt wat en jacht kost per meter en daar kan je auto op deze foto zeker niet aan tippen,
4)je maakt je eigen rekening en doet ieder voor zich ,en oeppsss wie voelt zich nu aangevallen ???
5) Dikke proficiat dat je al je 23ste verjaardag hebt gehaald en dat je ondertussen 5 jaar met je auto rijdt ,en dat je het geluk heb mogen hebben om eens met zulke wagen te mogen rijden .
Je kan zelf niet tegen en reactie op je foto of je titel ,en yeps bij mij komt je foto over als en Yuppie die zijn tijd liever verdoet met foto's te maken die dan echt op niks slaan ,en neen het is niet omdat ik hier achter mijn pc zit dat ik zekers niet onder je ogen durf komen .
Je mag me altijd uitnodigen om elkaar ergens te treffen mag je gedachten ook in mijn gezicht zeggen sta er altijd voor open voor en ontmoeting .
Hoogachtend en hopend op en ontmoeting ,mail adres vindt je wel en telefoon nummer staat erbij .
Eventjes je frustratie uitgewerkt geloof ik? Je mag dat gerust ook alleen uitwerken hoor in de plaats van mijn topic(s) te verzieken met je kinderachtig gelul.
Hoeveel titels hier op het forum vertellen letterlijk wat je zult te zien krijgen op de foto zelf? Ben je dan altijd boos op die mensen omdat je niet te zien krijgt wat JIJ verwacht had?
Als ik nu bepaal dat mijn titel "zeiljachten" moet zijn, dan heb jij daar toch geen bal in te moeien?
Het gaat nog altijd om de foto dacht ik, niet om de titel ervan.
Op je tweede deel wou ik eigenlijk al helemaal niet reageren, het is me te belachelijk maar ik wil toch even kwijt dat je nog serieus zou schrikken van de kostprijs van de wagen op de foto, wat dat ook van belang heeft natuurlijk, ik zie je punt niet.
Hier lijken ze trouwens niet veel last te hebben van alle punten die jij aanhaalt om de foto af te breken: http://www.flickr.com/photos/gasolin...in/photostream
(ik weet dat het een andere titel is daarginds, maar je commentaar op de foto beweert toch het volledige tegendeel van wat daar gezegd word.)
Ten tweede zou ik ook nog even willen vermelden dat, als ik fier zou zijn op mijn wagen (wat niet zo is want het gaat hier niet om mijn wagen, ik weet ook niet waaruit je dat zou afgeleid hebben?) dat ook mijn recht zou zijn dacht ik, ook al heb ik er niet zelf voor gewerkt. (wat ook niet aan jou is om te bepalen natuurlijk, ik maak mijn eigen rekening wel maar toch bedankt voor je kleingeestige bijdrage hierin.)
Dan is er nog een derde puntje waar ik het over zou willen hebben en dat is het feit dat jij blijkbaar uit mijn naam weet af te leiden wat mijn leeftijd en/of koopkracht is.
Ik had toch graag eens vermeld dat ik ondertussen mijn 23e verjaardag nader en ondertussen dus ook al 5 jaar met de wagen rijd, in die 5 jaar heb ik al met verschillende wagens van het kaliber op deze foto gereden en ik kan je meegeven dat dat telkens zeer goed verlopen is.
Graag had ik ook nog eens willen vermelden dat jou reactie eigenlijk eerder door een puber lijkt gemaakt te zijn, dan dat mijn titel/nickname dat zou doen vermoeden dat ik te jong zou zijn voor een wagen.
Hopende je hiermee van dienst geweest te zijn,
Hoogachtend,
"de amateur in goede titels maken"
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
1) ik heb tot hiertoe nog geen frustratie uitgewerkt op je foto ,mar soit is jou gedachten dan hierover .
2) heb hier al heel veel titels zien voorbij komen ,op het forum en ja er zijn er waarvan de titel ook helemaal niks met het onderwerp te maken hebben eigelijk ,maar dan toch heel het andere onderwerp mee op en foto zetten ,Ha ja was vergeten dat je niet tegen reactie kunt .
3) Ik weet nu per toeval wat zo en auto kost ,en ja ik weet echt wat en jacht kost per meter en daar kan je auto op deze foto zeker niet aan tippen,
4)je maakt je eigen rekening en doet ieder voor zich ,en oeppsss wie voelt zich nu aangevallen ???
5) Dikke proficiat dat je al je 23ste verjaardag hebt gehaald en dat je ondertussen 5 jaar met je auto rijdt ,en dat je het geluk heb mogen hebben om eens met zulke wagen te mogen rijden .
Je kan zelf niet tegen en reactie op je foto of je titel ,en yeps bij mij komt je foto over als en Yuppie die zijn tijd liever verdoet met foto's te maken die dan echt op niks slaan ,en neen het is niet omdat ik hier achter mijn pc zit dat ik zekers niet onder je ogen durf komen .
Je mag me altijd uitnodigen om elkaar ergens te treffen mag je gedachten ook in mijn gezicht zeggen sta er altijd voor open voor en ontmoeting .
Hoogachtend en hopend op en ontmoeting ,mail adres vindt je wel en telefoon nummer staat erbij .
Ardesign
1) je komt alleszins zeer gefrustreerd over, aan wat het ligt weet ik niet, misschien heb jij iets tegen mij maar ik ken jou alleszins niet... (mag zo blijven)
2)Was je dat vergeten? waar heb je dat al nog ondervonden dan misschien? Opbouwende reacties kan ik zeker bekoren, ik ben hier om te leren, niet om anderen uit te kafferen over een verkeerde titelkeuze.
3)Waar haal je eigenlijk het idee om te blijven zeveren over de kostprijs van ofwel de wagen of en zeiljacht? Who cares?!
Ik kan mij niet herinneren dat ik iets vermeld heb in de stijl van: "ouh deze bak kost meer dan een zeiljacht man!!"
4) Om mij een aangevallen gevoel te geven zul je wel meer uit de kast moeten halen hoor, eigenlijk was het eerder een afwimpeling van een wel heel erg irrelevante opmerking die je gaf.
5) Heel erg bedankt!
Ik kan zeker wel tegen reactie's, daarom post ik hier ook mijn foto's, om bij te leren door de tips die je krijgt, comments als die van jou mogen van mij direct verwijderd worden, jammer dat de moderators geen minimumleeftijd voor het forum in het leven roepen, zo zouden we meteen van je gezever af zijn. (op basis van je psychische leeftijd dan wel, zoals ik kan afleiden uit je "zelfportretten" op je uiterst professionele website.)
Om iemand een Yupie te noemen die maar wat foto's neemt die op niks trekken, zonder enig detail te kennen over die persoon ben je echt wel heel erg laag bij de grond geraakt, ik hoop echt dat jij ongeveer 16 jaar bent, dan zijn je uitspraken nog enigzins te rechtvaardigen, anders is het wel heel erg gesteld met je. (Misschien zullen veel mensen, na het bekijken van je website, ook wel denken dat jij een Yupie bent.)
Wat jij doet is gewoon compleet van de pot gerukte comments rondstrooien die op geen zak trekken en waar niemand een boodschap aan heeft.
*Zo, terug naar de volwassen modus nu.*
Afspreken met mensen zoals jij doe ik niet, en al zeker niet met de reden die je vermeld. Ik ben namelijk al een tijdje het puberale haantjes gedrag ontgroeid.
"Om 4u aan de schoolpoort, ik breng al m'n maten mee!", dat zijn dingen die ik in het 4e middelbaar hoorde zeggen, niet van iemand die 47 jaar geworden is, waar gaat de wereld toch heen.
O ja en ook dit nog, doe geen moeite om nog eens een hele teks te typen, ik lees je gezever niet meer vanaf nu en zal dan ook geen kostbare tijd meer verspillen om je van een antwoord te voorzien.
Het leven is te kort om je tijd te delen met mensen die het niet begrijpen.
Volgens mij dekt de topic-titel van "Jelleken" toch nog even beter de lading, dan dat jou nick-name past bij de kunstwerkjes die je hier aanlevert op BD.
Of misschien is die nick-name wel geïnspireerd op het "design" van jou website. Zou ook kunnen, hé?
Jammer dat je je eigen "onkunde" moet ventileren op iemand die het duidelijk beter kan/doet (getuige zijn voorgeschiedenis hier op BD,zijn Blog en zijn persoonlijke website).
En daarbij...echte kunstenaars kiezen nu eenmaal eigenaardige titels voor hun kunstwerken. Alléén al om controverse uit te lokken...
Grtz
Ardesign
grt,bouk.
Grtz
Ardesign
grt,bouk.
'k denk dat foto beter zou worden
als je de achtergrond nog waziger had (kan EXIF ni zien in je foto)
je kan altijd es proberen via CS of zo
of heb je nog een andere versie gefotografeerd ?
Persoonlijk had ik een donkere achtergrond gekozen.
Een kleurrijk herfst landschap bijvoorbeeld.
Zeker met een witte wagen.
Alles komt nu wat "wit" (licht) over.
Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment