Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi mooi, we hebben deze dinsdagmiddag aan de grond zien staan, en uitgekeken wanneer deze zou vertrekken. 's Avonds rond 20h twee knipperlichtjes door de lucht zien glijden, en als we aan de luchthaven passeerden stonden enkel de twee MD-11's er nog.
Moest het nu per sé zo vroeg donker zijn ?
The only time you have too much fuel is when you are on fire
Mooi mooi, we hebben deze dinsdagmiddag aan de grond zien staan, en uitgekeken wanneer deze zou vertrekken. 's Avonds rond 20h twee knipperlichtjes door de lucht zien glijden, en als we aan de luchthaven passeerden stonden enkel de twee MD-11's er nog.
Moest het nu per sé zo vroeg donker zijn ?
Ik was van de partij hoor, met statief kun je hele mooie plaatjes maken in de donker
Prachtige machine, mooi in beeld gebracht (zoals altijd). Ik blijf het spijtig vinden dat je nergens vinden kan wanneer de transportvliegtuigen in Luik landen. Heb al eens gemaild en ze gingen het bekijken maar niks meer van gehoord
Het toestel heeft blijkbaar scherpstellingsproblemen gehad. Onder de cockpit is het nogal onscherp.
Autofocus uitschakelen en (op voorhand) handmatig scherpstellen - op een object dat zich ongeveer op dezelfde afstand bevindt - kan een oplossing zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Het toestel heeft blijkbaar scherpstellingsproblemen gehad. Onder de cockpit is het nogal onscherp.
Autofocus uitschakelen en (op voorhand) handmatig scherpstellen - op een object dat zich ongeveer op dezelfde afstand bevindt - kan een oplossing zijn.
Ik zie daar geen problemen met de scherpte
Maar handmatig scherpstellen is hier zeker niet van toepassing.
Meestal maak ik een reeks (20 tot 30 soms) foto's van aanvliegende toestellen, als ik dan telkens zou moeten handmatig scherpstellen
De tweede kan er mee door, maar de eerste is ook onscherp.
Wat ben je met 30 foto's als je er 29 in de vuilnisbak moet gooien? Dan liever één héle goeie.
Wil je die zwarte puntjes in je foto's (in deze en in de tweede van het andere topic) wegwerken? Ik zit hier constant m'n monitor te poetsen.
Comment