Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spa Six Hours 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spa Six Hours 2011

    Ferrari 250 SWB op de Spa Six Hours. M'n eerste circuitervaring en meteen ook als pers het circuit op. Dus vooral wennen aan de sfeer en de hele drukte, wat het er niet gemakkelijker op maakte om deftige foto's te maken.


    http://www.flickr.com/photos/dequal/6188843380

    Canon EOS 450D - Canon EF 50mm f/1.8 - 1/80sec. - f/6.3 - ISO 100 - EV-1 - geen flash

    Alle reacties zijn welkom! Zeker omdat ik qua circuitfotografie nihil ervaring heb ('t is nog geen panningfoto, maar die toon ik nog apart eens).

    Bedankt.
    Last edited by Dequal; 9 oktober 2011, 18:23.
    portfolio - blog

  • #2
    Re: Spa Six Hours 2011

    Ha, deze Ferrari is al eens de revue gepasseerd in dit forumonderdeel.

    Vind deze moeilijk de beoordelen. Het is een originele compo, maar door die oranje streep gaat de aandacht te weinig naar die prachtige wagen zelf.
    En je naam zo midden op de foto vind ik maar niks ...
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • #3
      Re: Spa Six Hours 2011

      Zéér knap beeld

      Die rode streep stoort mij niet, deze hoort erbij in een pitlane.
      Uw naam zou ik ook eerder onderaan de foto plaatsen ipv in het midden van het beeld.

      P.s.: Persaccreditatie is nu ook niet zo moeilijk bij de Six Hours... Heb er daar aan La Source zien staan met een persvestje en een mini compact fototoestelletje.
      Denk dat we daar op een bepaald moment aan La Source met een 40-tal fotografen stonden...
      Flickr Photopage

      Comment


      • #4
        Re: Spa Six Hours 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
        Persaccreditatie is nu ook niet zo moeilijk bij de Six Hours... Heb er daar aan La Source zien staan met een persvestje en een mini compact fototoestelletje.
        Denk dat we daar op een bepaald moment aan La Source met een 40-tal fotografen stonden...
        Misschien niet moeilijk maar wel blij dat ik het had natuurlijk. Zo dichtbij het circuit voor foto's kan je niet vergelijken met op de tribunes of achter hekkens.
        portfolio - blog

        Comment

        Working...
        X