Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari 458 @EBZR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ferrari 458 @EBZR

In de achtergrond geen ferrari's, maar een Lotus Esprit Turbo en een Lotus Europa.

Toevallig keek ik gisterenavond nog eens naar Top Gear, en daar zag ik den Jeremy een testritje maken met de Ferrari 458.
    Gisterenmorgend ging het er op het vliegveld in Malle wel iets rustiger aan toe dan met Jeremy Clarckson achter het stuur.

Maar ze hebben er toch wel een paar sprintjes mee getrokken, en dat gaat flink vooruit.
    Het geluid is ook wel speciaal, als ze ermee vertrekken hoor je die bijna niet, maar boven een bepaald toerental is het net alsof de uitlaat veel verder open wordt gezet.
    Op de openbare weg hoor je dat geluid normaalgezien dus nooit, want dan zal de bestuurder zijn rijbewijs heel snel kwijt spelen...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Ferrari 458 @EBZR

Toch een heel knappe wagen! Mooie foto.
    ::: Flickr :::

Comment

van een gestroomlijnde auto gesproken. Heb er zo eentje ook eens op de autosnelweg gezien en gehoord, maakt idd een heel vet geluid Knappe kleuren.
      UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Mooie foto maar ik vind dit toch een van de mindere Ferrari's qua design.
        Nikon D5100 + 18-105mm VR
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
          Mooie foto maar ik vind dit toch een van de mindere Ferrari's qua design.
          Voor een Ferrari vind ik het nog meevallen. Prima foto trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            [
            maar boven een bepaald toerental is het net alsof de uitlaat veel verder open wordt gezet.
            ]
            volgens mij is dat ook zo?
            mooie opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              volgens mij is dat ook zo?
              mooie opname.
              grt,bouk.
              Het is iets met klepjes inderdaad, aan een bepaald toerental gaan die open waardoor de uitlaat veel meer geluid produceert dan normaal in lage toeren
              (dit om inderdaad het dorp niet op stelten te zetten als je stapvoets over het dorpsplein rijd de zondagmorgen!)

Er zijn ook verschillende standen in te stellen op het stuur om de wagen anders af te stellen qua rijgevoel (sport, race, ct, cst) hier maakt hij ook een ander (meer) geluid naargelang de gekozen stand.

Hopelijk een beetje duidelijkheid gebracht?
              GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
              AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

Working...
              X