Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Velo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Velo

    .





    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Velo

    da's niet éne velo, maar veel vélo's.

    mooi gebruik van DOF.

    Ch.
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

    Comment


    • #3
      Re: Velo

      Schwalbe Marathon, daar heb ik niet zo'n goede ervaringen mee.
      Vorig jaar kocht ik een nieuwe fiets, daar lagen standaard zo'n banden op, de achterband heb ik op een jaar 8 keer lek gereden (op iets meer dan 5.000km)...

      De foto is wel goed hoor.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Velo

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Schwalbe Marathon, daar heb ik niet zo'n goede ervaringen mee, de achterband heb ik op een jaar 8 keer lek gereden (op iets meer dan 5.000km)...
        Hangt er natuurlijk van af waar je overal rondhangt.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Velo

          Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
          Hangt er natuurlijk van af waar je overal rondhangt.
          Op de openbare weg, meestal woon-werk verkeer, en nog wat langere ritten, gewoonlijk langs de vaart en het Bels Lijntje naar Baarle Hertog (dan heb ik zo'n 50km gebold als ik terug thuis kom).
          Niets speciaals waar zo'n anti-lek band niet tegen zou moeten kunnen. Ik heb nog met geen enkele band zoveel keren lek gereden op een jaar tijd. Meestal is dat 1-3 keer per jaar, maar dan met anti-lek banden van een ander merk (vredestein) waar zo geen "schuimlaag" inzit, maar die een dichter weefsel heeft om scherpe voorwerpen tegen te houden (dat werkt vrij goed, maar er zijn alijd wel voorwerpen die er toch door geraken).
          De banden die ik nu gebruik (Continental Sportcontact) hebben een dichter weefsel met een kevlar laag, ik ben benieuwd wat dat geeft op langere termijn...
          De bandenkeuze is voor mijn fiets erg beperkt omdat de velgen zo smal zijn (700x28C), en ik wil ook reflecterende zijkanten omdat heel wat kilometers in het donker afleg, en dan worden de keuzemogelijkheden nog kleiner.
          Last edited by Black B@ndit; 12 september 2011, 16:38.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Velo

            Bedankt voor kijken en schrijven.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

            Comment


            • #7
              Re: Velo

              deze is idd een leuke.

              herhaling,diepte,dof en de compo vindt ik erg geslaagd
              facebook : https://www.facebook.com/SpilPics

              Comment

              Working...
              X