Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ballon in de ochtendnevel
Collapse
X
-
-
Re: ballon in de ochtendnevel
deze vind ik prachtig! de ballon springt erdoor zijn kleuren echt uit, de zonnestralen geven een mooi lijnenspel en de vegetatie die hier en daar tussen de nevel komt piepen, zeer mooi! (vanuit andere luchtballon genomen?).
enkel: dat streepje onder de luchtballon, kan dit weggehaalt worden (ze gebruikern er hier term voor maar kan er ni opkomen..)
En: transport is transport dus mag hier staan wat mij betreft
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ozric Bekijk berichtPrachtige foto!
Idd, ik zou het streepje ook verwijderen.
Grtz,
Ozric
groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Bekijk berichtheel mooi licht en prima compo
Maar is dat vuil op de sensor rechts op de foto. De kleine vlek onderaan kan een boom zijn maar die grote vlek wat hoger ???
Comment
-
-
Heel mooi!!!
Alleen de ''flare'' (streepje) onder de ballon zou ik ook weghalen.
Comment
-
Indd. flarestreepje en 2 sensorvlekken rechts weghalen en je hebt een superfoto ... zeker doen dusThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Voor mij hoort die thuis bij natuur en landschappen, mooi licht.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Re: ballon in de ochtendnevel + update foto
hartelijk dank allemaal voor de comments. Ik heb de foto aangepast, de flare weggewerkt en ook de sensorvlekken. Ik had op vakantie mijn reservetoestel mee..en dat was blijkbaar een beetje vuil
misschien plaats ik nog wel een ander plaatje in natuur en landshap
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtige update
grts
Sieg
Grtz,
Kurt
Comment
-
De update is zoveel mooier!!
Zo zie je maar weer wat die extra minuutjes achter photoshop kunnen doen..
Comment
-
Ik heb mijn fotos en de originele nog eens herbekeken. Het waren geen sensorvlekken maar de schaduw van de andere ballons die op dat moment in de lucht hingen. Die ochtend waren er ongeveer 300 ballons in de lucht...dit is er maar eentje van.
Comment
Comment