Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The World in Oostende
Collapse
X
-
-
Re: The World in Oostende
Sorry, maar ik vind het geen mooie foto.
Vanwege het geringe contrast tussen achtergrond en schip.
Vanwege de hoek van jou t.o.v. het schip, ik vind het een saaie foto.
Als je zo'n lange bak op 18mm fotografeert lijkt zij langer dan in werkelijkheid, onredelijk lang.
Maar ik begrijp bijna als geen ander dat je mazzel moet hebben zo'n bak netjes op de foto te zetten. Je hebt het weer etc. niet in de hand.
-
Het had misschien beter geweest er een panorama van te maken, een ideetje voor een volgende poging?Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment
-
Is inderdaad wat krap maar als je niet meer achteruit kon (je had wel ruimte maar dan kwamen die vervelende houten balken mee in beeld hé), dan rest alleen nog een grotere breedhoek.
Wat dan weer zou resulteren in nog meer "uitrekken" van het schip.
Ik vind het wel een mooi standpunt, uiteindelijk mag het "imposante" benadrukt worden.
Echter... waar is het stationsgebouw en de kaairand naar toe? Ik vermoed dat de achtergrond (lucht) van een ander tijdstip dateert dan de foto van het schip zelf en dat daarom het contrast niet natuurlijk overkomt.
Comment
-
Hey juppekes
Bedankt voor de reacties
Ik moet een beetje toegeven dat ik een beetje geshopt heb
De lucht is echt, enkel moest ik tegen de zon ik fotograferen
De rommel op de kaaimuur heb ik weg geshopt
Maar geen nood, ik heb wel nog een ander foto, uit een ander hoek gefotografeerd.
Op deze zal ik dan niets wegshoppen.
Comment
Comment