Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavon On Wheels Audi TT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heavon On Wheels Audi TT

Heavon On Wheels Audi TT
    Deze foto is gemaakt op een meeting te Broechem een tijdje terug.
    De titel is zo gekozen omdat dit de Audi TT is van de eigenaar van de "Heavon On Wheels" website & forum.
    Ik vond de foto geslaagd dus daarom deel ik hem hier met jullie, ik ben benieuwd naar jullie mening.
    In ieder geval al veel kijk en kritiekplezier toegewenst !

Enjoy

Re: Heavon On Wheels Audi TT

Er zijn al redelijk wat views geweest, en niemand geeft een opmerking ... dan zal ik het maar doen zeker.

Het aandachtspunt in dit beeld is die dure driedelige BBS RS velg (ik ga er van uit dat het echte zijn, Christophe kennende) ... maar hij zweeft een beetje in de crop en vecht om aandacht met de graffiti in de achtergrond.

Net daarom denk ik dat je er een zwart/wit beeld van gemaakt hebt ... ik veronderstel dat het een zwarte wagen is en die kunst op de achtergrond nogal felle kleuren had, zodat de aandacht helemaal van de wagen weggetrokken werd.

De rule of thirds is in dit beeld helemaal niet terug te vinden, moet ook niet altijd, maar ik denk dat met de velg op één van de snijlijnen dit een véél sterker beeld zou zijn.

Het schuin staan van het beeld helpt hier ook niet echt, soms wel maar meestal niet ... en dit is een voorbeeld waar het niet werkt, sorry.

Als je niet aangegeven had dat het om een Audi TT gaat zou ik zelfs even moeten zoeken om te weten welke wagen het juist is, ofwel laat je net genoeg zien om hem te herkennen, ofwel laat je helemaal niet zien welke wagen het is ... nu is het een beetje tussenin ... niet mijn smaak.

Ik heb normaal gezien niet echt problemen met reflecties, een auto die blinkt mag gezien worden ... maar hier stoort de reflectie omdat ze niet egaal is.

Nog een laatste minpuntje ... dit zijn super velgen, ondertussen vrij zeldzaam en enorm duur ... zorg er dan voor dat de 'BBS' op de naaf recht staat voor de foto.

Ik weet dat je het niet graag zult horen ... maar voor mij is dit een snapshot, geen showcase foto.
    Last edited by LamboCars; 26 juli 2011, 10:30.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Re: Heavon On Wheels Audi TT

Bedankt voor de kritiek, heb liever zo een commentaar dan gewoon te zeggen mooie plaat !
      Nu ik vind hem wel meer waard dan een snapshot maar dat valt te betwisten.
      In ieder geval bedankt voor het berichtje, voor mij ging het eigenlijk enkel om de velg.
      Maakt voor mij dus niet veel uit onder welke auto ze zitten (Cristoph heeft trouwens al nieuwe Rotiforms op dit moment).
      Misschien heb ik dan de titel wat verkeerd gekozen en beter "Heavon On Wheels BBS" genoemd.

Comment

Working...
      X