Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

école de chasse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• école de chasse

Ik dacht eerst dat dit een school voor loodgieters was...école de chasse (de chasse...deze uitermate flauwe mop is voor nederlanders).

Maar het is dus gewoon een Alpha Jet in een mooi kleurtje die wel heel kort door de bocht ging voor de landing

Re: école de chasse

Mijn eerste idee: is dit echt? Lijkt wel een miniatuur. Scherp en knap vastgelegd.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Mijn eerste idee: is dit echt? Lijkt wel een miniatuur. Scherp en knap vastgelegd.
      Gilles bouwt eerst vliegtuigmodellen 1 : 1 en dan gooit ie ze in de lucht en maakt er dan snel een foto van!
      Vandaar dat die zo goed lukken allenmaal

Mooie plaat Gilles!

Comment

Damn Brigitte en Les hebben me betrapt...weet er iemand hoe de stukjes terug in mekaar passen, want na de crash is mijn modelletje een echte ramp.
        Ik heb wel weer artefacts als ik deze bekijk...ik ga toch via een andere weg dan tinypic moeten posten denk ik....iemand tips?

tx voor de comments

Comment

Dropbox is voor mij top. Als je mij een PB stuurt met vermelding van je email-adres, krijg jij een invite en wij beiden 0.25GB extra.
          Photobucket heeft vorig jaar de kuren gehad van Tinypic nu, en dus vele mensen richting Tinypic gestuurd. Nu dus terug naar Photobucket, maar voor hoelang?
          Last edited by LesC; 13 juli 2011, 19:53.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            Damn Brigitte en Les hebben me betrapt...weet er iemand hoe de stukjes terug in mekaar passen, want na de crash is mijn modelletje een echte ramp.
            Ik heb wel weer artefacts als ik deze bekijk...ik ga toch via een andere weg dan tinypic moeten posten denk ik....iemand tips?

tx voor de comments
            Hoi Gilles ik post ze sinds een paar dagen via Photobucket.com, tip van mijn eigen man!

Comment

knape plaat van een knap vliegertje
              (stond jij toevallig ook aan da vaart?)

Comment

Ja Fre, donderdag stond ik daar, woensdag binnen...we hebben mekaar gemist.

Over de plaat...jammer dat het plaatje intussen vol artefacts zit. Ik heb van Red Falcon (en anderen gehoord) dat hosten via Tinypic nefast is voor de kwaliteit. Damn

Comment

Working...
                X