Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgische F16 om +- 22U

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belgische F16 om +- 22U

    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
    OK. Dus eigenlijk alleen Make-up.
    Callsign van het toestel is Vortex, de strepen verwijzen hier naar.

    Airshowtoestel: buiten de kleurtjes verschilt Vortex niet van de andere operationele toestellen, en kan in principe op elk ogenblik ingezet worden indien nodig.


    Wat betreft de foto's :

    Comment


    • #17
      Re: Belgische F16 om +- 22U

      Mooie foto!

      Greetings,
      Schanske

      Comment


      • #18
        Re: Belgische F16 om +- 22U

        blijkbaar moeten jullie dus niks weten van ouwe knarren zonder lawaai?

        Comment


        • #19
          Re: Belgische F16 om +- 22U

          Oorspronkelijk geplaatst door FrancisVK Bekijk bericht
          ________________
          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Jij hebt dus duidelijk geen last van ruis (of waarmee werk je die weg, als ik vragen mag?)
          kijk naar die van mij (en vooral naar de EXIF)
          beide foto's mogen er zeker wezen!

          wel een lichte voorkeur naar die van dréten.
          reden, cockpit en zonsondergang!

          voor de rest! best dat jullie nog niet weg waren!
          sublieme foto's


          over de painting, speciaal voor de fotografen! meer cotrast, makkelijker om scherp te stellen
          nikon stuff

          Comment


          • #20
            Re: Belgische F16 om +- 22U

            Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Jij hebt dus duidelijk geen last van ruis (of waarmee werk je die weg, als ik vragen mag?)
            kijk naar die van mij (en vooral naar de EXIF)
            Uw versie is echt top.
            Heb uw F16 exif bekeken en begrijp niet goed hoe u met f8 die scherpte verkrijgt ?
            Ook met de sluitertijd van 1/200 begrijp ik niet goed waarom u geen bewegingsonscherpte van het vliegtuig hebt ?
            Ik ga wat bijleren denk ik
            Ik plaats de stabilisator op "Mode 2" en AF op "ALL Servo"
            Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

            Comment


            • #21
              Re: Belgische F16 om +- 22U

              Je mag je camera er niet zomaar wat op los laten wat de ISO, de f en de sluitertijd betreft, maar je moet zelf die waarden instellen in functie van de omstandigheden en het onderwerp.
              • weinig licht: ISO iets hoger, doch niet overdrijven.
              • propellertoestellen: sluitertijd verlengen tot zo'n 250ste(dat vergt enige technische kennis van de toestellen(toerental van de propeller(s) in dit geval hé ;-) )
              • grootte van het toestel, afstand en positie tov. van de fotograaf: eventueel ook de f aanpassen (een A380 die kortbij langsvliegt is anders dan een Breguet of een DC3 hé).

              Ik heb ook al veel aangebrande foto's gemaakt hoor, en ik ben bijlange geen expert, maar ik mag toch wel zeggen dat ik dit jaar met mooie foto's ben thuisgekomen.
              Het vergt nu eenmaal, zoals dat ook is met macro en close-up, vééél oefening en vééél ontgoocheling.

              Ikzelf ben wel een beetje verslaafd aan de geur van verbrande kerosine en aan de techniek van vliegtuigen.
              Ik heb een hele week vakantie opgeofferd aan de airshow.
              Last edited by dréten; 9 juli 2011, 08:25.

              Comment


              • #22
                Re: Belgische F16 om +- 22U

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Ik heb een hele week vakantie opgeofferd aan de airshow.
                en ik een hele week extra werk , en weinig tijd om veel foto's te nemen
                mvg,
                Sandorfi.
                Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

                Comment

                Working...
                X