Straffe mannen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Thunderbirds
Collapse
X
-
-
Re: Thunderbirds
Een mooie compositie van dit prachtige spektakelAlle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898
-
Heel mooi.
Als ik een opmerking mag maken (en dat màg ik dus) dan vind ik het zwart van de vogels op hun buik te flets. Dat moet namelijk inzwart zijn!
Als je de lucht wat dé-satureert en het contrast of de zwarting wat optrekt, dan komt dat volgens mij goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtHeel mooi.
Als ik een opmerking mag maken (en dat màg ik dus) dan vind ik het zwart van de vogels op hun buik te flets. Dat moet namelijk inzwart zijn!
Als je de lucht wat dé-satureert en het contrast of de zwarting wat optrekt, dan komt dat volgens mij goed
Greetings,
Schanske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtHeel mooi.
Als je de lucht wat dé-satureert en het contrast of de zwarting wat optrekt, dan komt dat volgens mij goedLast edited by BrigitteVH; 9 juli 2011, 13:26.
Comment
-
-
Heb het programma boekje er eens bijgenomen en de birds zijn inderdaad donkerblauw. Dat is nu het probleem he, een mens wil veel fotos nemen maar mist toch wel wat
Volgend jaar: 1 dag airshow kijken(zonder fototoestel) en 1 dag fotos nemenI love my D500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk berichtHeb het programma boekje er eens bijgenomen en de birds zijn inderdaad donkerblauw. Dat is nu het probleem he, een mens wil veel fotos nemen maar mist toch wel wat
Volgend jaar: 1 dag airshow kijken(zonder fototoestel) en 1 dag fotos nemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk berichtNeen, maar in zo een programma boekje staan ook fotos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk berichtEn die zijn wél correct qua kleur...?My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk berichtHet is wel degelijk blauw en geen zwart
Red stripes and white stars on a blue background zouden ze zelf zeggen.
een doorsnee modelbouwdoos met beschrijving van de kleuren zal de twijfelaar misschien overtuigen
Thomas,
Comment
Comment