Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met dank aan de HOF, waarvoor proficiat, heb ik deze toch nog gezien.
Dit zijn geen artiesten, dit zijn "übermenschen". Dit is het toppunt van menselijk en technisch kunnen. Formule 1 coureurs zijn klein bier vergeleken bij dit.
Ik ben er vaak bij (niet bij deze) en ik krijg telkens tranen in mijn ogen van pure bewondering voor deze bijna bovenmenselijke toeren.
Ik werkte op de Basis Koksijde tijdens deze airshow. Heb dus ook foto's maar niet zo goed want flug moeten nemen tussen 2 werkbeurten.
Ik weet niet of er iemand iets spéciaal gezien heeft aan deze twee F-16 van de "Thunderbirds" ?
Het bovenste vliegtuig, die nochthans omgekeerd vliegt, heeft wel zijn nummer 5 recht staan.
Dit is omdat het altijd hetzelfde vliegtuig is die "backflight" doet.
Ik werkte op de Basis Koksijde tijdens deze airshow. Heb dus ook foto's maar niet zo goed want flug moeten nemen tussen 2 werkbeurten.
Ik weet niet of er iemand iets spéciaal gezien heeft aan deze twee F-16 van de "Thunderbirds" ?
Het bovenste vliegtuig, die nochthans omgekeerd vliegt, heeft wel zijn nummer 5 recht staan.
Dit is omdat het altijd hetzelfde vliegtuig is die "backflight" doet.
Comment