Een vrij originele hoek ... En dan stopt het ook vind ik, sorry.
De trap in de achtergrond trekt enorm de aandacht, het plafond komt rommelig over omdat de lijnen niet doorlopen, die plug in de sigaren aansteker stoort en de 'footwell' onder het doshboard is kompleet dichtgelopen.
Sorry, zelfs in z/w kan dit beeld me niet bekoren ... en ik vrees dat de kleurenversie nog meer zou tegenvallen ?
Een vrij originele hoek ... En dan stopt het ook vind ik, sorry.
De trap in de achtergrond trekt enorm de aandacht, het plafond komt rommelig over omdat de lijnen niet doorlopen, die plug in de sigaren aansteker stoort en de 'footwell' onder het doshboard is kompleet dichtgelopen.
Sorry, zelfs in z/w kan dit beeld me niet bekoren ... en ik vrees dat de kleurenversie nog meer zou tegenvallen ?
PS : je beeld is trouwens te breed, max 900px
hier moet ik hem jammer genoeg gelijkgeven
door al de lijnen van de trap,krijgde een verwarring van lijnen.
een cleane blauwe hemel zou veel beter geweest zijn
een foto waar de hele bovenkant van de vooruit tezien is zou veel beter ogen.
als het niet op 1 foto kan,maak er een panorama van (deze methode pas ik nu toe)
Foto is genomen in een garage, jammer maar helaas was het zelfs niet toegelaten om die vooze stekker eruit te halen, alarm van de wagen ging ook steeds loeien... maar toch bedankt voor de commentaar
Foto is genomen in een garage, jammer maar helaas was het zelfs niet toegelaten om die vooze stekker eruit te halen, alarm van de wagen ging ook steeds loeien... maar toch bedankt voor de commentaar
Ander standpunt, andere compositie, andere auto of (maar zelf niet zo een voorstander van) Photoshop.
Misschien harde kritiek, maar je post hem in SC,
dan mag je dat echt niet over het hoofd zien.
Comment