Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yak - Brustem
Collapse
X
-
-
Re: Yak - Brustem
Mooie plaat!! Vooral de omgeving doet hier heel veel!
Ik zou alleen proberen te zorgen dat het onderwerp (vliegtuig) in de midden staat.
Ik wist overigens niet dat Brustem nog in gebruik was als vliegveld?
Groet, ron
-
Oorspronkelijk geplaatst door triplenickel Bekijk berichtIk wist overigens niet dat Brustem nog in gebruik was als vliegveld?
Onlangs zijn er wel plannen goed gekeurd voor een regionale luchthaven en vliegschool !!!Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
mooier na de klik.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooier na de klik.
grt,bouk.
Vanaf nu dus enkel FlickrNikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Prachtig vliegtuig in een passende omgeving. Mooie foto (zeker de grotere versie)Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Craninx Bekijk berichteen fouga (+- 1200€ / 20min)
Die dingen waren al versleten toen ik op Brustem dienst deed...
Voor wie echt zin heeft in vliegen: zo'n Fouga-vlucht is wel een belevenis hoor !
Je moet echter wel hopen dat er onderweg niets fout gaan, want een schietstoel zit er niet in hé. Gewoon uit de cockpit kruipen, en als ik het me goed herinner op een vleugel proberen geraken, en dan opzij springen zodat je tijdens je val niet door de staart geraakt wordt .Last edited by K-2; 26 mei 2011, 11:13."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Ik vind het een mooie foto .
Ik heb dit toestel in de hangar zien staan , en is een tof toestel.
Er is veel beweging op het vliegveld de laatste tijd , en het is de moeite waard om eens te bekijken .Ik kom er elke dag voorbij ,dus zie regelmatig andere toestellen.
De poort staat toch open door de dagGroeten , VDSDigit@l
Comment
Comment